است. همان‌طور که آنها دوست دارند، این کار را انجام دهند. پس عکس‌ها و فیلم‌های خود را به اشتراک بگذارید و دیگران را با سنت‌های خود آشنا کنید تا ترافیک وب‌سایت‌تان را در این زمان به شکل قابل‌توجهی بالا ببرید.
داستان‌هایی در مورد رویدادهای سال نو تعریف کنید


اگر داستان جالبی در مورد عید نوروز و سال نو وجود دارد، با نوشتن و تبدیل آن به محتوا در وب‌سایت خود آن را برای دیگران تعریف کرده و به اشتراک بگذارید. شنیدن این قصه‌ها حس جالبی در مخاطب ایجاد می‌کند و او را با وب‌سایت شما کمی خودمانی‌تر خواهد کرد. این حس پای او را به‌عنوان یک مخاطب ثابت به وب‌سایت شما بازخواهد کرد.
  • اهمیت خانواده را برجسته کنید

اگر در محتوایی که پیش از سال نو در وب‌سایت خود به اشتراک می‌گذارید، موضوع خانه و خانواده را به هر نوعی که می‌توانید برجسته کنید، بدون‌شک نتایج قابل‌توجهی دریافت خواهید کرد. این موضوع احساس تعلق و قبول را در مخاطب افزایش می‌دهد و او را بارها و بارها به وب‌سایت شما می‌کشاند.

  • از شوخی‌های مختلف در محتوای خود استفاده کنید

این کار می‌تواند به هر صورتی که شما بتوانید و خلاقیت آن را داشته باشید، صورت بگیرد. چندی پیش یک هتل در آمریکا تبلیغی را پیش از سال نو میلادی به نمایش گذاشت که در آن به افراد توصیه‌شده بود در این ایام اگر از خانواده‌ خود خسته شده‌اند، می‌توانند به هتل آنها بروند، البته حق ندارند در آنجا بمانند، فقط می‌توانند هتل و فضای آن را تماشا کنند. این تبلیغ طنازانه به‌شدت مورد توجه قرار گرفت و نام هتل Snarky را بر سرزبان‌ها انداخت.

  • یک قرار خاص با مشتریان خود بگذارید

اگر شما محصول خاصی را می‌فروشید، می‌توانید در آستانه‌‌ تعطیلات با مشتریان خود قرار بگذارید درصورتی‌که محصول شما را خریداری کنند، یک جعبه‌ هدیه از شما دریافت خواهند کرد.
همچنین می‌توانید این قرار را به این صورت تعریف کنید که اگر مشتریان شما فرد یا افراد دیگری را به وب‌سایت معرفی کردند، در ازای خرید هرکدام از آنها شما هدیه‌ای خاص به معرفی‌کننده خواهید داد که از میان محصولات خودتان است.

  • برای گسترش رسانه‌های خود فرصت ایجاد کنید

علاوه بر فرصتی که برای بازاریابی و تولید محتوا قبل از آغاز تعطیلات سال نو وجود دارد، فرصت خوبی نیز برای تغییر زیرساخت‌های ارتباطی و گسترش فضای کاری شماست. به این معنی که می‌توانید در مدت‌زمانی که در اختیار دارید در وب‌سایت خود تغییرات قابل‌توجهی ایجاد کنید یا با ساختن کلیپ در رسانه‌ای مثل یوتیوب فعال‌تر باشید.
فراموش نکنید که پتانسیل‌هایی که شما در اختیاردارید، بی‌حدوحصر است و تعطیلات فرصت خوبی برای حرکت شما به سمت جلو است.

  • مخاطبان خود را درگیر فرآیند تولید محتوا کنید

برای این کار باید چیزی شبیه یک کمپین راه بیندازید و افراد زیادی را دعوت کنید تا در صفحات مجازی خود با هشتگی که آن را معرفی کرده‌اید، مطالب خود را به اشتراک بگذارند. برای موفقیت باید به‌شدت با شبکه‌های اجتماعی درگیر باشید و تمام حرکت‌هایی را که صورت گرفته است، رصد کرده و پست‌هایی را که هشتگ شما زیر آنها درج‌شده است، ببینید و در صورت لزوم آنها را به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم از فرامحتوا

سال نوی محتوا را تحویل کنید! | شنبه مگ - اولین هفته نامه اختصاصی استارت آپ ها