ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 2 نخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 15 از 15
  1. #11
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    یک راه برای معاف شدن از سربازی

    فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به معافیت برخی سربازان نیروهای مسلح گفت:بر اساس قانون برخی اختراعات تاثیرگذار در سطح ملی باعث معافیت از خدمت افراد می‌شود ولی برخی اختراعات کمتر تاثیرگذار در ستاد کل نیروهای مسلح تخفیف خورده و بخشی از خدمت آنها بخشیده می‌شود.

    به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران ، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز نیروهای مسلح) در جمع خبرنگاران با اشاره به معاف نشدن افرادی که در این جشنواره تقدیر شدند گفت: براساس قانون برخی اختراعات تاثیرگذار در سطح ملی باعث معافیت از خدمت افراد می‌شود ولی برخی اختراعات کمتر تاثیرگذار و اختراعات سربازان براساس ساز و کارهای پیش‌بینی شده در ستاد کل نیروهای مسلح تخفیف خورده و بخشی از خدمت آنها بخشیده می‌شود.





    وی در پاسخ به سوالی در رابطه با اتفاقی که پیش‌تر در شیراز روی داد و در آن ماموران نیروی انتظامی فردی را به محلی برده و آنجا مردم وی را کتک زدند، ادامه داد: حضور متهمین در محل وقوع جرم با نظر قاضی صورت می‌گیرد و ماموران فقط دستور قاضی را اجرا می‌کنند و سعی ما بر این است تا امنیت متهم را برقرار کنیم و به متهم تعرض نشود.




    فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز هفتمین جشنواره جوان و تجلیل از سربازان بود که توسط نیروی انتظامی برگزار شد که به حمدلله تاثیرات زیادی بر سربازان و خانواده‌های آنان گذاشته است.


    اشتری خاطر نشان کرد: همانگونه که می‌دانید امروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان است و در نیروهای مسلح این روز به عنوان روز سرباز معرفی شده است.


    فرمانده نیروی انتظامی گفت: سربازان نقش تاثیرگذار در امنیت کشور و اموراتی که نظم را ایجاد می‌کنند دارند و مقام معظم رهبری نیز از چند سال پیش تاکنون به نیروهای مسلح تاکید کردند که باید شان و منزلت سربازان در نظر گرفته شود.


    وی خاطر نشان کرد: سرباز یعنی دفاع، امنیت و اقتدار ملی و سربازانی که آماده باشند می‌تواند با شادابی و جوانی ماموریت‌های جمهوری اسلامی ایران را انجام دهند.


    فرمانده نیروی انتظامی افزود: در 21 ماهی که جوانان در نیروهای مسلح مشغول به خدمت هستند باید بتوانیم از توانمندی‌هایشان استفاده کنیم تا منشاء خیر و برکت برای خانواده‌های خود و جامعه باشند.


    اشتری گفت: باید به گونه‌ای عمل شود و این دوستان آموزش های لازم را ببینند تا استعدادهایشان شکوفا شو و این افراد بتوانند در زندگی خود، خانواده و اجتماع و سازمانی که در آینده در آن کار خواهند کرد اقدامات مناسبی داشته باشند و به خوبی ایفای نقش کنند.
    https://www.yjc.ir/fa/news/5216628/%...A7%D8%B2%DB%8C
  2. #12
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    دوره خدمت سربازی برای مخترعین

    سربازی یکی از مهم ترین و البته شاید برای بسیاری سخت ترین دوره های زندگی می باشد که در حال حاضر در بسیاری از کشور به از جمله ایران دیده می شود و نیاز است که در کشورمان وقتی به سن 19 سالگی می رسد و در صورت مذکر بودن نیاز است که دوره ای دو ساله را تحت عنوان خدمت سربازی که در گذشته اجباری نام داشت بگذراند.
    در مورد برخی نیز ممکن است شانس روی خوش نشان دهد و خدمتشان شامل کسری و معافیت های مختلف باشد، البته که معافیت هم خود به دسته بندی های جدا از هم شاخه بندی می شود اما به طور کل باید دانست که خدمت سربازی برای کسانی که عضو انجمن ملی نخبگان ایران بوده و یا دارای گواهی ثبت اختراع هستند می تواند به طور کاملا مشهودی آسان تر از دیگران باشد.
    ثبت اختراع و کم شدن خدمت

    این مورد هم در مورد کسانی بود که دارای اختراع هایی هستند که البته نیاز است مورد تایید بنیاد ملی نخبگان باشد، این افراد می توانند به واسطه اختراع و سوابق خوبی که پیش از این داشته اند خدمت خود را به صورت طراحی و ساخت و یا پروژه بگذرانند و در واقع معاف از رزم نیز ممکن است شناخته شوند که در این صورت باید بدانید این افراد باید دارای شرایط خاصی باشند.
    این اختراعات باید دارنده ی تاییده های لازم از مراکز و مراجع علمی کشور باشند که به واسطه ی این اتفاق فرد می تواند در حمایت از تولید ملی و اشتغال از این روش استفاده کند که در این صورت نظر نهایی بر عهده ی سازمان نظام وظیفه عمومی کل کشور خواهد بود.
    تاییده های گواهی های ثبت اختراع

    پارک های علم و فناوری، دانشگاه ها و سازمان های پژوهشی و صنعتی کشور نیاز است که تایید کننده پروژه و یا اختراع شما باشند که در این صورت فرد می تواند با طراحی و ساخت یک پروژه جامع و کاربردی به چنین هدفی برسد.
    همینطور می توانید مطالعه نمائید “خرید خدمت سربازی سال 97“
    البته که فرد مخترع دارای یک گواهی ثبت خواهد بود و همین طور قانون کپی رایت نیز در چنین مواقعی کاملا باید رعایت گردد و اختراع فرد می تواند موجب گذراندن دوره ی خدمت او به این صورت گردد.
    در مورد کسانی که قصد ساخت و بر عهده گرفتن یک پروژه را دارند نیز می تواند کسری های خاصی مورد استفاده قرار گیرد.
    دوره خدمت سربازی برای مخترعین - جابجایی سرباز|انتقالی سربازی|معلم|امریه
  3. #13
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    معافیت از سربازی برای نخبگان با اجرای پروژه پژوهشی امکان پذیر است

    تهران- ایرنا- قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: نخبگان باید به جای سربازی یک پروژه پژوهشی انجام دهند، نخبگانی که در ایران هستند این پروژه را در داخل کشور و نخبگانی که در خارج از کشورهستند نیز باید با عزیمت به کشور نسبت به انجام این پروژه، درداخل اقدام کنند.


    دکتر سعید سهراب پورروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد صحبت های سردار کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ارایه تسهیلات جدید خدمت سربازی افراد تحصیلکرده خارج از ایران افزود: این قانون وجود داشته که نخبگان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان با انجام یک پروژه پژوهشی در داخل کشور می توانند از خدمت سربازی معاف شوند.
    وی بیان کرد: پرداخت وجه نقد برای خرید خدمت سربازی شامل افرادی می شود که بیش از هشت سال غیبت داشته اند و جزو بنیاد ملی نخبگان نیستند.
    وی اظهارکرد: برگزیدگان المپیادهای علمی معتبر داخلی و جهانی ، برگزیدگان از میان آزمون های سراسری، مخترعان و مکتشفان ، دانش آموختگان برتربا تایید بنیاد ملی نخبگان از این تسهیلات استفاده کنند.

    *** المپیادی ها و نفرات برتر کنکور تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند
    سهراب پور با اشاره به اینکه المپیادی های علمی و نفرات برتر کنکور یا دانشگاه ها که از ایران مهاجرت کرده اند نیز تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار دارند ادامه داد: المپیادی های علمی و نفرات برتر کنکور یا دانشگاه که خارج از ایران مشغول به تحصیل هستند نیز زیر پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار دارند و این افراد با انجام یک پروژه در داخل کشورخدمت وظیفه خود را انجام داده و کارت پایان خدمت خود را دریافت خواهند کرد.
    وی گفت: مشکل خدمت سربازی با انجام یک پروژه در دانشگاه ویا برخی از دستگاه های اجرایی داخل کشور حل می شود، اینکه نخبگان ایرانی خارج از کشورمی خواهند که این پروژه را در خارج انجام دهند در مقررات فعلی دیده نشده است و الزاما باید این پروژه که حکم سربازی دارد در داخل کشور انجام شود.
    سهراب پور اظهارکرد: انجام پروژه تحقیقاتی به منظور معافیت از خدمت سربازی برای آن دسته از نخبگانی که در داخل کشور و تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند به صورت اتوماتیک انجام می شود و آن دسته از نخبه هایی هم که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار ندارند با داشتن نمره خوب در مقاطع تحصیلی ، ارایه مقاله خوب و یا داشتن اختراع می توانند از تسهیلات معافیت سربازی استفاده کنند.

    ****رفت و آمد خارج نشینان سالی یکبار
    معاون بنیاد ملی نخبگان افزود:ایرانیانی که مقیم خارج بوده و مشمول قانون سربازی می باشند، می توانند فقط سالی یکبار به ایران رفت و آمد داشته باشند ، اما اسا تید دانشگاه و محققین ایرانی مقیم دیگر کشورها که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار دارند می توانند با دعوت دانشگاه ها برای کنفرانس ، سخنرانی و برگزاری کارگاه به صورت مستمر به ایران رفت و آمد داشته باشند.
    سهراب پوریادآور شد: حدود دو سال است که از سوی بنیاد ملی نخبگان با پرداخت هزینه سفر افراد، از نخبگان خارج از ایران در کنفرانس ها دعوت و استفاده می شود، امسال نیز در همین جهت در برگزاری کنفرانس ریاضی از 23 نفر از نخبگان خارج از ایران که همگی از المپیادی های کشورو تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند برای حضوردراین کنفرانس برای تبادل اطلاعات دعوت شده است.
    وی گفت: علاوه بر این اقدامات، اکنون در واحد بین الملل بنیاد ملی نخبگان، ارتباط با نخبگان ایرانی در آمریکا و کانادا به صورت شبکه ای برقرار شده است، در این ارتباط از نخبگان خواسته شده است که علاوه بر سفر به ایران برای بازدید از خانواده و اقوام ، حضور دردانشگاه ها و ارایه یک سخنرانی درشاخه تحصیلی خود و ارایه تازه ترین اطلاعات و دستاوردها را نیز در نظر داشته باشند که در این جهت تا کنون 70 نفر از این افراد اعلام آمادگی کرده اند.

    **** نخبه چه کسی است ؟
    سهراب پور بیان کرد: برندگان مدال المپیاد دانش آموزی ، نفرات اول کنکور ، سه نفر اول المپیاد دانشجویی ، برگزیدگان مسابقات علمی و جشنواره های علمی داخلی و خارجی نخبه بوده وتحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار دارند .
    وی اظهارکرد: دانش آموختگان برتر دانشگاه نیز که در زمینه آموزش و پژوهش بسیار موفق بوده اند با در نظر گرفتن مقرراتی تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان نیز قرار می گیرند.
    قاتم مقام بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: مخترعین داخل و خارج کشورنیز با احتساب شرایطی تحت حمایت های بنیاد ملی نخبگان قرار می گیرند.

    **** رسانه ها از شعار دادن اجتناب کنند
    سهراب پور با اشاره به اینکه برخی رسانه ها در برخی موارد شعارهای بیش از حد بیان می کنند و از جزئیات اطلاع ندارند افزود: برخی رسانه اعلام می کنند که چرا نخبه ها اصلا به خارج از ایران رفته اند و با رفتن نخبه ها به خارج از کشور مخالف هستند، اما کمتر به این موضوع فکر کرده اند که آیا می توان برای این نخبه ها شغل ایجاد کرد.
    وی بیان کرد: باید به این موضوع فکر کرد که آیا برای بازگشت نخبه ها به ایران زیر ساخت ها فراهم است ، با بازگشت نخبه ها به ایران این افراد در درجه نخست شغل می خواهند ، اکنون اگر 30 هزار نخبه درجه یک فارغ التحصیلان مقطع دکترا از استنفورد و ام آی تی بخواهند به ایران بیایند، ما تنها می توانیم دو هزار نفر را در دانشگاه استخدام کنیم .
    وی افزود: اکنون به طور مثال دانشگاه شریف اشباح شده است ، در این دانشگاه فضا برای آزمایشگاه نداریم ، اگروضع اقتصادی کشور با فعالیت کارخانجات کشور، حوزه نفتی عسلویه و صادرات کشور فعال و اقتصاد کشور شکوفا شود ، می توانیم به جذب نخبه ها در کشور امیدوار باشیم .
    سهراب پور یادآور شد: اکنون از سوی بنیاد استفاده از نخبگان خارج از ایران برای ارتقاء دانش کشور و تبادل فناوری با برگزاری کارگاه ها ، سخنرانی ها و کنفرانس ها مد نظر است واینکه نخبه در کدام کشور است مهم نیست بلکه بیشتر تعاملات نخبگان با کشور مهم است .

    امروز چهارشنبه سوم دی ماه در تیتر یک روزنامه ایران در خصوص بازتاب تسهیلات جدید خدمت سربازی میان افراد تحصیلکرده در گفت و گو با سردار کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح آماده است ' گامی برای بازگشت نخبگان ایرانی ' این در حالی است که بر اساس تصویب مقام معظم رهبری و فرماندهی کلی قوا درخرداد ماه سال 87 نخبگانی که توسط بنیاد ملی نخبگان معرفی شوند، با انجام یک پروژه تحقیقاتی و تأیید آن توسط هیأت داوران و طی دوره آموزش نظامی، کارت پایان خدمت دریافت خواهند کرد.
    ایرنا - معافیت از سربازی برای نخبگان با اجرای پروژه پژوهشی امکان پذیر است
  4. #14
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    به گزارش خبرنگار حوزه فن آوری های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رونق صنعت هوایی کشور و افزایش تعداد هواپیماها اهمیت بسیاری دارد و امروز ایران برای پیشرفت و ترقی باید بیش از پیش به این صنعت توجه کند، با توجه به این موضوع ستاد هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت های جدیدی را در برنامه های خود قرار داده است؛ این برنامه ها در راستای حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و انتشار مقالات و کتب آن ها، حمایت از ثبت پتنت(سند ثبت اختراع) و بهبود فرآیند ثبت آن در داخل و ارتقاء فناوری های آزمون و تست محصولات دانش بنیان از جمله اهداف این برنامه است، امید است به کمک این حمایت ها بتوانیم به آرزوی دیرینه خود یعنی ساخت هواپیمای ملی برسیم. احمد بیرانوند مشاور عالی ستاد هوایی و هوانوردی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فن آوری های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حمایت های جدید هوایی و هوانوردی، گفت: فصل جدیدی از حمایت های ستاد هوایی در حال اجرایی شدن است و این حمایت ها در سه بخش انجام می شود. رفع گلوگاه های پیش روی صنعت هوایی کشور به کمک دانشجویان مشاور عالی ستاد هوایی و هوانوردی در رابطه با حمایت های ستاد هوایی، بیان کرد: حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کمک برای منتشر کردن مقالات آن ها در مجلات معتبر دنیا، حمایت از اختراعات مربوط به حوزه هوایی و هوانوردی و کمک به استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه اهداف این برنامه حمایتی هستند. بیرانوند با اشاره به حمایت های ستاد هوایی از دانشجویان، اظهار کرد: امروز تعامل ستاد هوایی با صنعت و دانشگاه بسیار خوب است، اما نیاز است که گلوگاه های آن ها را شناسایی کنیم تا به کمک دانشجویان این گلوگاه ها رفع شوند؛ هدایت دانشجویان به سمت صنعت و شناسایی موانع و مشکلات پیش روی صنعت هوایی از جمله اهدافی است که باید به آن توجه کرد و در این برنامه حمایتی دانشجویان بیش از پیش مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
    وی ادامه داد: کسر خدمت سربازی برای فعالان در شرکت های دانش بنیان یکی دیگر از موضوعاتی است که برای دانشجویانمان درنظر گرفته ایم؛ هر یک از این دانشجویان با گذراندن یک پروژه در یکی از شرکت های دانش بنیان می توانند بخشی از سربازی خود را معاف شوند. مشاور عالی ستاد هوایی و هوانوردی در رابطه با حمایت این ستاد از ثبت اختراع دانشجویان گفت: به دانشجویان کمک می کنیم، بتوانند ایده خود را عملیاتی کنند و آن را ثبت کنند زیرا به کمک پرورش ایده ها و ثبت اختراعات است که می توانیم حوزه هوایی و هوانوردی را ارتقاء دهیم، هریک از دانشجویانی که ایده ای در حوزه هوایی و هوانوردی داشته باشند می توانند به ستاد هوایی مراجعه کنند و ایده خود را به ما بگویند تا به کمک حمایت ها اختراع آنها ثبت شود.
    بیرانوند با بیان اینکه حمایت هایی در راستای ارتقای محصولات دانش بنیان شرکت ها انجام می گیرد، گفت: پس از آنکه اختراعات ثبت شدند باید در شرکت های دانش بنیان مورد ارزیابی قرار گیرند تا به محصول نهایی تبدیل شوند اما هریک از این محصولات دانش بنیان باید استانداردهای مورد نیاز هوایی را داشته باشند این زیرساخت ها با همکاری شرکت های خارجی به دست می آیند و تا زمانیکه یک شرکت در حوزه بین المللی فعال نباشد محصول دانش بنیان استاندارد لازم را دریافت نمی کند. وی ادامه داد: کاری که ستاد هوایی و هوانوردی انجام می دهد این است که زیرساخت های لازم را برای شرکت های فعال در حوزه هوایی فراهم می کند تا آنها بتوانند به کمک آن زیرساخت ها استانداردهای لازم را دریافت کنند. آموزش نیروی متخصص در حوزه هوایی و هوانوردی مشاور عالی ستاد هوایی و هوانوردی با بیان اینکه ستاد هوایی و هوانوردی فعالیت های آموزشی را انجام می دهد گفت: در کنار تمام تسهیلات و فعالیت های که انجام می دهیم یک سری کلاس آموزشی برگزار می شوند که در آن کلاس ها آموزش هایی در خصوص مدیریت تولید، فناوری های مورد نیاز و مدل های تجاری سازی داده می شود تا تمام فعالان در حوزه های هوایی بتوانند خود را به جدیدترین استانداردها مجهز کنند. بیرانوند در خصوص دانشجویانی که می توانند تسهیلات دریافت کنند، گفت: تسهیلات ارائه شده تنها مختص دانشجویان رشته های هوا و فضا نیست، بلکه تمام دانشجویان رشته های مختلف اعم از مکانیک، برق و نقشه کشی و .... می توانند از این تسهیلات استفاده کنند اما توجه به این نکته ضروری است که پروژه ای که آنها انجام می دهند باید در حوزه هوا و فضا باشد. وی یادآور شد: در حال حاضر جشنواره های مختلفی برای ایده پردازی و آموزش در حوزه هوا و فضا برگزار می شود و ستاد هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعاملات خوبی را با دانشگاه های مختلف کشور داشته است و امیدواریم که بتوانیم این تعاملات را افزایش دهیم.
    مخبر - 1397/01/31 - از معافيت سربازي تا اخذ استاندارد هاي بين المللي با تسهيلات ستاد هوانوردي
  5. #15
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    شرایط جدید خدمت سربازی در شرکت‌های دانش بنیان اعلام شد

    مهمترین دارایی شرکت‌های دانش بنیان، نیروی انسانی حاذق آنهاست و فراهم‌ کردن فعالیت افراد مشمول خدمت سربازی در این شرکت‌ها از جمله نیازهایی است که معاونت علمی و فناوری رییس جمهور تا به امروز برای تحقق آن قدم‌های زیادی برداشته است. حال شرایط جدیدی بر اساس تفاهمات به دست آمده بین این سازمان و سازمان نیروهای کل مسلح منتشر شده که جزییات بیشتری درباره نحوه چگونگی خدمت در شرکت‌های دانش‌بنیان را روشن می‌سازد.
    فارغ التحصیلان آکادمیک معمولا دوست دارند از دانش خود در دوران سربازی استفاده کنند تا زمان دو ساله آن را یک تجربه مفید‌تر برای مسیر شغلی آینده‌شان تبدیل کنند. ایجاد کمپین‌های اینترنتی همچون بهبود سربازی و موارد مشابه بخشی از تلاش‌های این دسته از افراد بود که به نتیجه خاصی نرسید ولی توانست نگاه مسئولان را به این حوزه متوجه سازد.

    معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و سازمان نیروهای مسلح به توافقاتی در این زمینه رسیده اند

    در چند سال گذشته، بنیاد ملی نخبگان شرایط انجام خدمت وظیفه تخصصی برای افراد تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان (مانند برگزیدگان المپیادها، برگزیدگان کنکور وغیره) را فراهم کرده بود و حالا شیوه نامه‌ای با عنوان «شیوه نامه بهره مندی دانش آموختگان فناور از تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی» تدوین شده است.
    در این شیوه‌نامه آمده است که افراد کلیدی و کارشناسان خبره شرکت‌های دانش‌بنیان هم مانند برگزیدگان المپیادها و کنکور در صورتی که امتیاز لازم را در زمینه علمی و فناوری کسب کنند، می‌توانند از خدمات نظام وظیفه تخصصی استفاده کرده و با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و بنیاد ملی نخبگان به ستادکل نیروهای مسلح معرفی شوند.
    «محمد صاحبکار خراسانی»، رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان جزییات بیشتری را در این رابطه بیان کرده است:
    « افراد معرفی‌شده بایدحد نصاب امتیاز علمی و فناورانه را کسب کنند و این افراد باید دانش‌آموخته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد یا دکترای تخصصی باشند و بیش­ از سه سال از تاریخ دانش­‌آموختگی آنها نگذشته باشد. البته دانشجویان دورۀ دکترای تخصصی که از پیشنهاد رساله دکتری خود با موفقیت دفاع کرده باشند، نیز مشمول مزایای این طرح می­‌شوند.
    ضمنا فرد معرفی‌شده باید در حال حاضر به‌صورت تمام‌وقت در شرکت دانش­‌بنیانِ مورد نظر مشغول به فعالیت باشد و برای دست‌­کم سه ماه اخیر، سابقه بیمه پرداختی در شرکت داشته باشد.«

    برای استفاده افراد فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از تسهیلات نظام وظیفه تخصصی، هیچ نیازی به مراجعه حضوری فرد یا ارائه تقاضای مکتوب به معاونت علمی و فناوری نیست و فرد متقاضی باید اطلاعات خود و شرکت متبوع خود را در سامانه Soraya.bmn.ir ثبت و به‌صورت الکترونیکی مراحل آن را پیگیری کند.
    پیش از ثبت اطلاعات لازم است بدانید که هر فرد با توجه به مقطع تحصیلی دانشگاهی خود باید حداقل امتیازاتی را کسب کرده باشد تا مشمول طرح جدید خدمت سربازی شود. این امتیازات با توجه به اقدمات گوناگونی چون فعالیت‌های المپیادی، ثبت اختراعات، فعالیت‌های علمی همچون ﺛﺒﺖ ژن، عضو یک شرکت دانش‌بنیان تا قبل از اعزام (از سمت مدیریت گرفته تا عضو جز) و... تعلق می‌گیرد.

    شرایط جدید خدمت سربازی در شرکت‌های دانش بنیان اعلام شد - دیجیاتو
+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 2 نخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 15 از 15

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/31, 08:26
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/25, 12:26
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/07, 09:00
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/30, 21:39
  5. فعالیت فرزندان در فضای مجازی و دغدغه‌های والدین
    توسط Arshia در انجمن آموزش و مقالات امنیت
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/17, 12:07

مجوز های ارسال و ویرایش