دادسان، سامانه درخواست وکیل متخصص است.


افرادی که نیاز به وکیل برای
- تنظیم قرارداد
- مشاوره حقوقی
- وکالت
- امور ثبتی
دارند، کافیست درخواست خود را در سامانه دادسان مطرح کنند تا رزومه و قیمت پیشنهادی چند وکیل متخصص در موضوع خود را رایگان دریافت کنند. این افراد پس از مقایسه می توانند به جلسه با وکیل بروند و وکیل خودشان را برای وکالت یا قرارداد قطعی کنند.

از جمله ویژگی های دادسان:



وکلای متخصص
وکلا در بدو ورود با شیوه های سختگیرانه ارزیابی می شوند و هر وکیلی قادر به همکاری با سامانه دادسان نخواهد بود.همچنین وکلا صرفا در تخصص های محدود که دارای تجربه کافی هستند امکان فعالیت در سامانه را خواهند داشت. در این راستا آرای ماخوذه از دادگاه ایشان نیز بررسی می گردد.
تعهد وکلا نیز از طریق بررسی نتایج نظر سنجی سایر کاربران قابل سنجش است.



پوشش سراسری
تعداد زیاد و پراکندگی وسیع وکلای متخصص سامانه دادسان در سراسر کشور و ارایه خدمات آنلاین در بستر اینترنت به تمامی اشخاص و شرکتهای داخلی و خارجی موجب گردیده تا سرعت و سهولت دسترسی به خدمات حقوقی در ایران به صورت چشمگیری افزایش یابد.



حافظ حریم شخصی
دادسان توجه ویژه ای به حفظ اطلاعات و اسرار کاربران دارد. از اینرو به هیچ وجه مشکلات حقوقی ثبت شده را در معرض دید عموم قرار نمی دهد. همچنین اطلاعات شخصی افراد را برای وکلا ارسال نمی کند.حتی دادسان دسترسی مدیران و کارمندان خود را به این اطلاعات محدود کرده و با قراردادهای کتبی آنها را متعهد به حفظ اسرار کاربران کرده است.



مقرون به صرفه
بدیهی است تعدد وکلای متخصص در سامانه باعث پیشنهاد حق الزحمه های رقابتی می گردد. از اینرو علی رغم عدم دخالت دادسان در تعیین هزینه خدمات حقوقی، قیمت ها همیشه به صرفه و منطقی می باشد.
همچنین ارجاع تخصصی درخواست خدمات حقوقی به وکلا و استفاده از راهکارهایی در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و افزایش بهره وری آنها باعث کاهش هزینه ها و در نهایت اعلام قیمت مقرون به صرفه می گردد.



امکان مقایسه رزومه و نتایج نظرسنجی
با توجه به اینکه پیشنهادات وکلا به همراه رزومه و شرح سوابق و همچنین نتیجه نظر سنجی سایر کاربران اعلام می گردد، بدین جهت امکان بررسی، مقایسه و در نهایت انتخاب مناسبترین وکیل به راحتی امکانپذیر می گردد.



ارزیابی مستمر
فعالیت وکلا از طریق نظر سنجی کاربران و نیز بررسی کارشناسان دادسان به صورت مستمر ارزیابی می گردد. در حال‌حاضر برای بهبود کیفیت و رضایت بیشتر کاربران در بررسی های سیستمی دوره ای، وکلایی که امتیازشان از میانگین امتیازات پایین‌تر شود، به صورت خودکار غیرفعال می‌شوند. کسانی که امتیازشان بین ٤ تا ٥ (بیشترین امتیاز) است در اولویت ارجاع درخواست خدمت حقوقی قرار می‌گیرند و به همین‌خاطر سامانه دادسان ضمن ارزیابی خودکار و پایش هوشمند موجب افزایش انگیزه وکلا در جهت خدمت رسانی بهتر گردیده است.


برای استفاده از خدمات دادسان، کافیست به سایت دادسان مراجعه کنید و درخواست حقوقی خود را ثبت کرده تا رزومه و قیمت چند وکیل متخصص را دریافت نمائید.

هچنین برای مشاعده بلاگ های حقوقی استارتاپ ها میتوانید به بخش بلاگ دادسان مراجعه نمائید