ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2019/02/03
    نوشته ها
    1
    1
    عضو انجمن

    Lightbulb نسل جدید عمده فروشی ، این بار با سامانه عمدکس در ایران

    موافق معرفی یک فروشگاه اینترنتی عمده فروش هستید؟ برای آشنایی با سامانه خرید و فروش عمده عمدکس خوندن این متن کوتاه بد نیست...

    ***********************************

    اگر مغازه دار باشید و یا آشنا و فامیل فروشنده داشته باشید، خیلی خوب می دانید که یکی از چیزهایی که همیشه فروشندگان از آن شکایت دارند، بودن واسطه های مختلف مثل بنکداران و پخش کننده های کالاست. طبیعتا، بودن این افراد بهای تمام شده محصول را بیشتر می کند و این یعنی کاهش سود مغازه دار تا حتی 30 درصد...!!!!!
    فروشگاه اینترنتی عمده فروشی عمدکس ، چندسالی است با تلاش جوانان کارآفرین کشور آغاز به کار کرده و با تولیدکنندگان محصولات متنوعی در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه، بازی­های فکری، لوازم باغبانی، لوازم تحریر، پوشاک و ... قرارداد مستقیم دارد. فروشندگان با عضویت رایگان می‌توانند بدون دخالت واسطه ها و دلالان به طور مستقیم، محصولات عمدکس را از تولیدکننده های داخلی و با قیمت درب کارخانه بخرند. در عمدکس قیمت کالا دقیقا همان قیمتی است که خود تولیدکننده برای فروش عمده خود تعیین می کند و حتی ارسال محصول هم مستقیم و از طرف خود تولیدکننده است! پس خیال خریدار عمده از بابت قیمت کاملا راحت می شود، نه؟


    از طریق لینک زیر می توانید به عمدکس سر بزنید:

    این سامانه تجارت عمده علاوه بر این ها ، مطالب آموزشی مفید و اخبار روز را هم بلاگ خود با عنوان مجله کسب و کار منتشر می کند تا هم به تولیدکننده ها و هم مغازه داران برای داشتن بیزینس موفق تر کمک کند.. توصیه میکنم نگاهی به بلاگ بیندازید!
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1