ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/08/18
    نوشته ها
    5
    0
    عضو انجمن

    تابلو فرش جذابترین دکور و ماندگار ترین هدیه


    تابلو فرش دکوراسیون خانه تان را متحول می کنید

    خودم تا چند وقت پیش نمیدونستم چجوری فضای خونه رو تغییر بدم و روح و نشاط بیشتری و به خانه بیارم و دیوارها رو بپوشانم ، تصمیم گرفتم سری به فروشگاه اینترنتی فرش بزنم. وقتی وارد یکی از این سایتها شدم تابلو فرش های زیبایی داشت که نظرمو به خودش جلب کرد. فکر کردم میتونه یکی از گزینه هایی باشه که زیبایی خونه رو چند برابر میکنه. ایده ی خرید تابلو فرش ایده ای بود که باعث شد به راحتی بتونم تنوع زیادی به خانه بیارم.
    تابلو فرش دستباف و ماشینی

    در واقع تابلو فرش ها نمونه ای کوچک از فرش هستن که بیشتر جنبه ی هنری و تزیینی دارن ، از دستباف اصیل گرفته تا ماشینی همشون وقتی به خانه پا بزارن فضا را دگرگون میکنن. البته تابلو فرش دستباف مخصوصا تابلو هایی که با نخ ابریشم بافته میشن بار هنری و زیبایی بیشتری دارن، همچون تابلو فرش دستبافت تبریز که پرفروش ترین است. هر چند که امروزه تابلو فرش ماشینی با طرح های دلنشینش هم پا و هم قدم با دستباف شده اند.

    طرح ها و اندازه های این فرش های تزیینی بسیار متنوع هست. ۷۰*۵۰ ، ۱۰۰*۵۰ ، ۱۰۰*۷۰ سایزهای روتین تابلو فرش هستن ، تابلو فرش دستبافت وان یکاد ، گل ، دارکوب ، چهره از محبوب ترین هاست.
    آیا تا به حال اسم تابلو فرش چاپی به گوشتون خورده؟

    تابلو فرش چاپی یه نمونه از تابلو فرش ماشینیه که تفاوت زیادی با تابلوهای معمولی بافتی دارن ، نکته ای که میتونه نظر ما رو به خودش جلب کنه اینه که هر نوع طرحی که بخوایم میتونیم بدیم و با صرف کمترین زمان تابلوشو تحویل بگیریم، به همین راحتی .تولید این نوع از تابلوها به این صورته که طرحی که طراح به دستگاه میده روی فرش چاپ میشه بدون محدودیت رنگ یعنی هر نوع رنگی که در طرحتون یا عکستون به کار رفته باشه توی تابلوتون هم به کار میره به خاطره همینه که وقتی به این تابلوها نگاه می کنیم هم طرح و هم رنگ ها طبیعی تر و زنده تر نمایش داده میشن. از پرطرفدارترین و محبوب ترین تابلوها در گروه چاپی ها چهره است.

    به جای چاپ عکساتون روی کاغذ و قاب کردنش، میتونین از یه تابلو فرش چاپی کمک بگیرین و عکستون رو روی اون انتقال بدین و یه قاب عکس خاص رو به دیوار خونتون بزنید یا هدیه بدین.

    اگر یک تابلو فرش رو خریداری کردین حواستون باشه که اونو جایی نصب نکنین که باد کولر بهش بخوره چون رطوبتی که اون باد داره میتونه باعث پوسیدگی آن شما بشه.منبع:تابلو فرش



    ویرایش توسط shabnamnmj : 2018/08/20 در ساعت 07:05
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

مجوز های ارسال و ویرایش