ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 5 نخست 12345 آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 43
  1. #21
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۲۰ ایده کارآفرینی دیجیتالی


    ۲۰ ایده کارآفرینی اینترنتی
    راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیازمند یک برنامه عجیب و غریب مهندسی شده و بر مبنای آنالیز دقیق فرصت‌ها و ضعف‌ها نیست. به بودجه کلان نیازی ندارد و حتماً برای مدیریت آن، نیازمند کسب مدرک فوق لیسانس در رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک نیستید. حتی به ایده خیلی بزرگ هم نیاز نیست. کارهای خیلی بزرگ، با ایده‌های کوچک آغاز شده و با پشتکار و استعداد صاحبان این ایده، توسعه یافته و تجاری سازی شده است. شاید خیلی از خوانندگان کتاب بعد از خواندن این هزار نکته کلیدی در کسب و کارهای موفق اینترنت، علاقمند باشند تا راهکارهایی ساده برای راه اندازی یک فعالیت اینترنتی در اختیار داشته باشند. بهترین ایده های کارآفرینی – ۱
    فعالیتی که می‌تواند زمینه‌های یک کسب و کار بزرگ را فراهم کند. فراموش نکردیم که گوگل از گاراژ منزل دو بنیان‌گذارش آغاز به کار کرد و مایکروسافت و اپل هم در ابتدای کار، برنامه نویس معمولی سخت افزارهای مختلف بودند و آمازون هم یک سایت محلی بود که بعداً جهانی شدند. از کوچک شروع کنید، اما بزرگ ببینید. اجازه بدهید به اندازه تجربه ای که کسب می‌کنید از بازار پر رقابت، سود دهی داشته باشید و فرآیند رشد منطقی و متعادلی و نه با موج سینوسی وحشتناک! را تجربه کنید.
    این ایده‌ها، بخشی از دریای بزرگ ایده‌ها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و پر رونق وب است و البته هیچ تضمینی برای موفقیت آن وجود ندارد. همه چیز به شما و استعداد و پشتکار شما بستگی دارد. نکاتی که در ادامه معرفی شده است، در واقع راه حل‌هایی کوچک برای طراحی یک پرتال خلاق می‌باشد ان هم با ایده‌هایی کوچک. ایده‌هایی که می‌تواند همه سلیقه‌ها و علاقمندان به راه اندازی کسب و کار در وب را تا حدودی پوشش دهد و بستر یک نوآوری در سرزمین دیجیتال را پایه گذاری کند.
    کسانی که خوب فکر می‌کنند و خلاقانه فکر می‌کنند، موفق هستند.
    دنیا، دنیای خلاق‌ها است که با کاربردی کردن خلاقیت، نوآوری‌های شگرفی را به جامعه ارائه می‌دهند و راه موفقیت را سریع تر می‌پیمایند. همواره در دنیای مجازی برای راه اندازی یک سایت و طراحی و بارگذاری خلاقانه آن، رویکرد NEVER SAY NEVER را در ذهن داشته باشید و به خودتان بگویید FAKE IT TO MAKE IT. بله! لطفاً الکی فکر کنید! از شروع هیچ کاری هراس نداشته باشید و شکست را به خود تلقین نکنید. به خود انرژی مثبت و موفقیت را تلقین کنید.
    بگویید می‌شود چون شما می‌خواهید که بشود و می‌توانید که بشود. انیشتین، دانشمند بزرگ قرن بیستم همیشه می‌گفت: قدرت رؤیا، از قدرت علم بیش تر است. این در واقع قدرت خلاقیت انسان است که غیر ممکن‌ها را ممکن می‌کند و دستاوردهای عظیمی را در حوزه‌های مختلف، به جامعه بشری عرضه می‌کند. در دنیای دیجیتال، دنیای صفر و یک، دنیای خلاقیت‌های رنگارنگ چند رسانه ای هست که محیط شبیه سازی شده، فاصله شما را با آن چه در ذهن خلاق خود دارید، کاهش داده است. خلاقانه فکر کنید و فعالانه تلاش کنید و امیدوارانه خلق کنید که فاصله بین داشتن و نداشتن، تنها یک خواستن است!
    ایده اول- راه اندازی یک وبلاگ شخصی در اینترنت، می‌تواند قابلیت‌های فردی و تکنیکی شما را در هر زمینه ای به کاربران اینترنت معرفی کند. مثلاً اگر طراح کاتالوگ هستید، نوشتن مطالب جالب و انتشار کارهای قبلی شما در وبلاگ و معرفی وبلاگ به دوستان و درخواست از آن ها برای قرار دادن لینک وبلاگ در سایت و وبلاگ خود، در جذب مخاطب برای شما مؤثر است. هیچ کس یک فرد کاریکاتوریست، خطاط، مترجم، نویسنده، شاعر و متخصص و تکنیسن جوشکاری و طراحی و هنرهای رزمی و موسیقی را از روی چهره و شناسنامه نمی‌شناسد. اما یک وبلاگ با تولید محتوای روزانه می‌تواند قابلیت‌های فردی و مهارت‌های شما را به طیف گسترده ای از مخاطبان معرفی کند که این معرفی، یک امتیاز رقابتی برای شما محسوب می‌شود در دنیای دیجیتال.
    فراموش نکنید که از دنیایی با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال و باسواد صحبت می‌کنیم. این فرصت را غنیمت شمریدش ارزش! حتی با یک وبلاگ هم می‌توان کسب و کار راه اندازی کرد و خلاق بود و درامد کسب کرد. نیاز به راه اندازی پرتالی با میلیون‌ها تومان هزینه و منابع انسانی متخصص نیست. ابزارهای رایگان طراحی و راه اندازی وبلاگ را بررسی کنید و تلاش کنید تا به جرگه جامعه وبلاگ نویسان جهان بپیوندید. هر وبلاگ، یک رسانه است و به قول مک لوهان، رسانه همان پیام است! رازهای نهفته در وبلاگ نویسان موفق را بیش تر مطالعه و تحقیق کنید.
    ایده دوم- اگر شرکت دارید و این شرکت در ابتدای راه است، ایرادی ندارد. برای این شرکت کوچک و قابلیت‌های آن، وب سایتی راه اندازی کنید. بر اساس هزار نکته ای که آموختید، حتی الامکان برای معرفی مطلوب این پرتال به جامعه مخاطبان هدف و غیر هدف، از یک زبان زنده بین المللی نیز برای بارگذاری صفحات آن استفاده کنید. بعضاً پیشنهاداتی دریافت می‌کنید از جاهایی که هیچ گاه در ذهنتان خطور هم نمی‌کرد! این جادوی وب است!
    جادوی وب آن است که صفحات پرتال شما که به خوبی توسط راهکارهای بهینه سازی پرتال در موتورهای جست وجو نمایه شده‌اند، در نتایج موتورهای جست وجو ظاهر می‌شود و لینک خور پرتال شما افزایش می‌یابد. لینک خوری بیشتر، یعنی مخاطب بیش تر و مخاطب بیش تر یعنی درامد بهتر. اکنون شما هستید که بر اساس رازی که در طراحی وب خود استفاده کردید، مخاطب را حفظ کنید. حفظ کردنی همانند روش بکر آمازون.
    ایده سوم- وب سایتی راه اندازی کنید تا دیگران بتوانند نظرات خودشان را درباره موضوعات مختلف و در چارچوب موضوع پرتال شما، به اشتراک بگذارند. مانند انجمن‌های اینترنتی یا شبکه‌های اجتماعی و مسائلی از این دست. کرالر های فضول موتورهای جست و جو، کاربران زیادی را به سمت وب سایت جدید شما هدایت می‌کنند و تولید محتوای پرتال شما سبب می‌شود تا در نتایج موتورهای جست و جو ظاهر شوید.
    این یعنی افزایش تعداد مخاطب و در نهایت افزایش کاربری سایت شما که منجر به تبلیغات و سود آوری هر چند اندک برای شما می‌شود. این یعنی، شما بستر خیلی از فعالیت‌های پر مخاطب در وب را بر اساس سلیقه و قانون و فرصت‌هایی که وجود دارید، راه اندازی کنید. بستر سازان، فرصت آفرین هستند و فرصت آفرینان، کارآفرینان موفقی در سرزمین دیجیتال می‌باشند.
    ایده چهارم- وبلاگ یا بخشی از سایت خود را به ارزیابی یا مرور برخی از کالاها و خدمات عرضه شده در سایت‌های مشهور اینترنت اختصاص دهید. مثلاً کتاب‌های آمازون یا کتاب‌های ناشران ایرانی و خارجی را نقد کنید یا فلان خدمات بهمان پرتال را ارزیابی کنید. خیلی از سایت‌ها برای این خدمات، به شما پول می‌دهند. چرا که شما به طور غیر مستقیم برای آن‌ها تبلیغ می‌کنید و مخاطبان و موتورهای جست وجو را نسبت به کلید واژه‌ها و محتوایی که تولید می‌شود، حساس می‌کنید.
    این حساسیت زایی، فرصت خوبی برای توسعه کسب و کار هر چند کوچک شما خواهد بود. فراموش نکنید که هیچ پرتال موفقی، از روز نخست صد هزار بازدید در روز نداشته است! این روشی است که می‌توانید مخاطب کسب کنید و آرام آرام، یک تحلیل گر مهم با مخاطب بالا و جذب آگهی تبلیغاتی را برای خود کسب کنید. شاید همین، مقدمه راه اندازی یک کسب و کار مجزا برای شما و دیگران شود.
    ایده پنجم- گزارش روزانه فعالیت‌ها یا تجربه‌های خود را در زمینه‌های مختلف در یک دایرکتوری وبی طبقه بندی کنید. شاید این اطلاعات و مدارک مناسب خیلی از کاربران اینترنت باشد که به دنبالان هستند. هر نیازی، معمولاً نیازهای دیگر را طلب می‌کند و با این کار، می‌توانید مشاور اینترنتی کاربران مراجعه کننده به سایت خود باشید و درآمد زایی کنید. درآمد زایی اینترنتی، سرقفلی و سرمایه‌های میلیون دلاری نیاز ندارد. کمی تأمل و تفکر بایدت!
    مثلاً لینک‌هایی برای دانلود کتاب‌ها، نشریات، مقالات، تصاویر و خلاصه هر موضوع مهمی که فکر می‌کنید، خیلی‌ها به دنبال آن هستند را بر اساس قانون و حریم خصوصی و کپی رایت، در پرتال خود ارائه کنید تا محفلی باشید برای معرفی پتانسیل‌های موجود به برخی از کاربران و راهی برای درآمد زایی. صدها هزار دایرکتوری و یلوپیچ در اینترنت، همین رفتار درآمد زایی اینترنتی را در دستور کار دارند. طبقه بندی اطلاعات مختلف در موضوعات گوناگون، کسب و کار موفقی امروزه در وب می‌باشد. یادتان نرود که یاهو هم، اول، یک دایرکتوری وبی بود بعد تبدیل به ۱۰ غول بزرگ اینترنت شد.
    ایده ششم- اگر شما یک سایت یا وبلاگ درباره گردشگری راه بیاندازید و فقط به معرفی کتاب در این عرصه مشغول شوید، احتمال این که بعد از مدتی، ده‌ها شرکت و موسسه و گردشگر از داخل و خارج از کشور، با شما برای خدمات مختلف تماس بگیرند بسیار زیاد است. البته به شرطی که در پرتال خود، تخصصی به این موضوع متمرکز شوید و تولید محتوای نوآورانه و اختصاصی داشته باشید. پرتال‌های فعال در عرصه گردشگری ایران و حتی جهان را نگاه کنید.
    ایده‌های زیادی می‌توانید بگیرید که بر اساس آ ن می‌توانید پرتالی نوآورانه خلق کنید و نقاط ضعف‌هایی که مشاهده کرده‌اید را در این وبگاه جبران کنید و محصولی جدید به بازار بدهید. محصول شما دیجیتالی است اما می‌تواند بازار خودش را داشته باشد. با سبک و سیاقی که شما دوست دارید.
    مثلاً کم تر پرتال گردشگری هست که تصاویر و فیلم‌های ویدئویی کاربران عادی را درباره مناطق مختلف گردشگری و تاریخی در پرتال خود منتشر کند و کاربران را برای به اشتراک گذاری این اطلاعات ترغیب و تشویق کند. شما چنین بستری را فراهم کنید و در کنارش، تورهای لحظه آخر را به مخاطبان معرفی کنید. از رستوران‌ها و فروشگاه‌های شهرهای مقصد گردشگری نیز بخواهید در ازای تبلیغ در پرتال شما، مشتری به آن ها معرفی می‌کنید که با تخفیف، کالا و خدمات آن را خریداری کند. این یعنی یک تعامل دو طرفه اثربخش در بستر دیجیتال و راهی برای توسعه کارآفرینی دیجیتالی. خیلی سخت نیست! تجربه tripadvisor.com را فراموش نکنید!
    ایده هفتم- پرتال معرفی کننده قابلیت‌های حرفه ای خود و دوستانتان. اگر فکر می‌کنید شما و چند تن از دوستانتان معلمان خوبی برای تدریس دروس دبیرستانی یا حتی دانشگاهی هستید و بعضاً امکان انجام امور تحلیل آماری با نرم افزارهای مختلف و ترجمه برخی زبان‌ها به فارسی را دارید، یک پرتال خدمات دهی تخصصی دانشگاهی می‌تواند در جذب مخاطبان زیادی مؤثر باشد. صدها پرتال پر مخاطب فارسی که در یک دهه اخیر در این عرصه راه اندازی شده است، خود نشان دهنده اهمیت موضوع می‌باشد.
    یعنی همیشه نباید شما همه فن حریف باشید. بازاری از فرصت‌های مختلف را در اینترنت ایجاد کنید. حتی اگر ۱۰ صفحه وب باشد! تلاش کنید پرتال خود را بر اساس کلید واژه‌های خاص، به رتبه‌های بالا در موتورهای جست وجو برسانید. همین تبلیغ و راهکار کافی خواهد بود تا مشتریان زیادی را برای خود جمع و جور کنید. درامد زایی با انجمن‌های اینترنتی تخصصی و موضوعات عمومی، امروزه خیلی رواج یافته است. applyabroad.org الگوی خوبی است!
    ایده هشتم- پرتالی برای معرفی خدمات عمومی در اینترنت راه اندازی کنید. مثلاً در فلان سایت فلان بازی اینترنتی در دسترس است و در بهمان پرتال، فایل مقالات علمی فلان نشریه علمی قابل دانلود است و مسائلی از این دست. خبرهای ناب دادن از مسائل مختلف، در جذب مخاطب و درامد زایی بسیار تأثیر دارد. کاری که شاید سایت‌های بزرگ و خبری از انجام آن غافل باشند. خیلی‌ها می گویند، اینترنت آن قدر بزرگ شده است که هزاران پرتال، باید راه اندازی شود تا اخبار خود اینترنت و سایت‌های آن و اتفاقاتی که در آن می‌گذرد را اعلام و معرفی کند. یعنی به زبان دیگر، پول در باز نشر اطلاعات در دنیای مجازی است! سایت‌های مرتبط با سبک زندگی، مدل‌های خوبی برای شما می‌باشد.
    ایده نهم- دوست دوست شما یا آشنای فامیل شما، نقاش یا خوشنویس قهاری هست و برای فروش آثار هنری خود، همواره با مشکل رو به رو است. با کم تر از صد هزار تومان می‌توانید پرتال معرفی مالتی مدیای این آثار هنری را راه اندازی کنید و از یک نفر تا میلیون‌ها نفر مخاطب داشته باشید. وب سایت‌های اطلاع رسانی آثار هنری، بازدیدکننده معمولاً بیش تر از گالری‌های هنری کشورها دارند. این موضوع مهمی هست. همواره فرصت سازان در عرصه دیجیتال، برنده بوده‌اند. از این نکته غافل نشوید! برای اشخاص عادی، سایت طراحی کنید تا آن ها مجازی شوند و خدمات جانبی به آن ها بدهید.
    ایده دهم- حتی اگر موضوعی برای انتشار ندارید و خود نیز صاحب اطلاعات در زمینه ای خاص نیستید، می‌تواند با راه اندازی یک پرتال و یا یک وبلاگ رایگان و ساده، گفته‌های بزرگان علم و فناوری و فرهنگ و هنر و سیاست را به زبانی که دوست دارید، با ذکر منبع در مجموعه اینترنتی خود منتشر کنید. با این کار، در دراز مدت مخاطب خواهید داشت و مخاطب هم که می دانید یعنی چه!
    ایده یازدهم- پرتال فروش آثار هنری، موضوع خوبی است. شما اگر یک نقاش یا مجسمه ساز یا خوشنویس نیستید، می‌توانید فرصتی فراهم کنید تا دیگران آثارشان را به رایگان یا غیر رایگان در پرتالی که شما راه اندازی کرده‌اید عرضه کرده و با معرفی آن، درامد داشته باشید و به فروش آثار هنری و انجام یک کار فرهنگی ارزنده در وب، مبادرت کنید. نه تنها برای دوستان و آشنایان، بلکه بستری برای معرفی آثار فعالان عرصه‌های مختلف هنری.
    ایده دوازدهم- خیلی‌ها طراح بازی‌های کامپیوتری و موبایل هستند و خیلی‌ها هم علاقمند به دانلود یا خرید این نرم افزارها. اما به زبان فارسی این اطلاعات را به راحتی پیدا نمی‌کنند. حتی یک وبلاگ معرفی کننده چنین اطلاعاتی می‌تواند برگ برنده برای درامد زایی شما باشد. سایتی برای تحلیل بازی‌های اینترنتی راه اندازی کنید. به نمونه‌های حاضر هم کاری نداشته باشید. ایده خود را عملی و تجاری کنید!
    ایده سیزدهم- ایده فروشی هم، ایده جالبی هست برای راه اندازی یک کسب و کار. خیلی‌ها ایده دارند و خیلی‌ها هم این ایده‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون برایشان جالب هست و حاضرند در قالب یک ایده حساب و کتاب دار، هم به شما پول بدهند به عنوان معرفش هم به صاحبش. گفتیم که قبلاً! فرصت سازان عرصه دیجیتال همواره برنده بازی بوده‌اند. شما هم به جرگه برنده‌ها بپیوندید. سایت‌های رایگان معرفی قابلیت‌های خدماتی افراد و اشخاص در اینترنت، نمونه ای از این بازار ایده پردازی و فرصت سازی هستند. سایت فروش ایده، حرکت خلاقانه جالبی است و نمونه بازاری خوب ندارد.
    ایده چهاردهم- سایت آموزش مسائل هنری و موسیقی! ایده بدی نیست. شاید شما یک گیتاریست خوب یا یک تایپیست خوب هستید! با راه اندازی یک پرتال یا یک وبلاگ رایگان، به آموزش نوازندگی گیتار یا تایپ پرداخته و نکات مختلف را از مقدماتی تا پیشرفته، به صورت عکس و متنی و حتی ویدئو آموزش دهید. پشتکار داشته باشید و مجموعه خود را به دیگران معرفی کنید تا مخاطب و مشتری به سمت شما بیاید.
    ایده پانزدهم- پاسخ به سؤالات در زمینه‌های مختلف. نیازمند گروهی از متخصصان است، اما ابتدا می‌توانید از چند متخصص در زمینه‌های مختلف درخواست همکاری کنید. یک سایت یا وبلاگ پاسخ به پرسش‌های کاربران در زمینه یا زمینه‌های خاص راه بیاندازید. مثلاً اگر در زمینه ویراستاری علمی مقالات برای انتشار در نشریات بین المللی یا اصول ثبت شرکت یا حل مسائل فلان درس دانشگاهی تخصص و آگاهی مطلوب دارید، با راه اندازی یک مجموعه اینترنتی پرسش و پاسخ رایگان، فرصت سازی می‌کنید. با این راهکار، مخاطبان مختلف به سمت سایت شما متمایل شده و در سایت‌های جست و جو، به واسطه محتوایی که تولید کردید، رتبه بندی و طبقه بندی می‌شوید. پس از مدتی، درخواهید یافت که چه کاربران ناشناس و رهگذری به سایت شما مراجعه کردند و با ارسال یک پست الکترونیک، از شما درباره تخصصتان درخواست کمک کرده‌اند! خیلی ساده است. اگر سخت نگیرید و امیدوار باشید.
    ایده شانزدهم- خبرنامه ای اینترنتی درست کنید و اخبار محله و شهری که در آن زندگی می‌کنید را دران منتشر کنید و به دوستان و آشنایان معرفی کنید. با ارسال خبرنامه به پست الکترونیک آن ها و اشتراکان بین دیگران، ظرف مدتی درخواهید یافت که پرتالی با ۱۰ بیننده در روز، به هزاران بیننده تبدیل شده است. در حالی که شما فقط سه خبر در روز منتشر می‌کردید. سایت‌های خبری مشهور فارسی و غیر فارسی اینترنت، از همین جاها شروع کرده‌اند. در داخل این خبرنامه می‌توانید، آگهی‌های متنی و تصویری متعددی را قرار داده و منتشر کنید. اکنون در میان پرتال‌های فارسی، وبگاه‌های زیادی هستند که آگهی شما را به صدها هزار پست الکترونیک کاربران ایرانی و خارجی ارسال می‌کنند. بنابراین از این فرصت در طراحی پرتال اثربخش با خدمات خلاقانه استفاده کنید.
    ایده هفدهم- محتوا تولید کنید. در هر موضوعی که می توانید و آن‌ها را دسته بندی کنید. موتورهای جست و جو، به سمت شما خواهند آمد و سایت شما را در فهرست نتایج جست و جوی کاربران بر اساس کلید واژه‌های مختلف قرار می‌دهند و بعد از مدتی مخاطب خواهید داشت و مخاطب یعنی…! چه بهتر که تولید محتوای چنین پایگاه های عمومی، بر اساس قابلیت‌های فردی و تکنیکی شما و دوستانتان باشد تا پرتالی مخاطب پسند و حرفه ای باشد.
    ایده هجدهم- به نظر شما زن و شوهرهای جوان به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟ راه اندازی سایت اطلاع رسانی درباره این نیازها و خدمات می‌تواند راهکار خوبی برای درامد زایی باشد. هنوز سایت‌های زیادی برای معرفی تالارهای عروسی، مؤسسات خدمات فیلم و عکس و تزیین سفره عقد و مسائلی از این دست، یکجا راه اندازی نشده است. شما از پیشگامان باشید. اگر قصد جذب مخاطب فرا مرزی هم دارید برای اطلاع رسانی و ایده فروشی، سایت را به زبان‌های مختلف راه اندازی و معرفی بین المللی کنید.
    ایده نوزدهم- اگر صاحب ایده، اختراع، اکتشاف و برنامه ای خاص هستید که فکر می‌کنید می‌تواند تجاری سازی شود، اطلاعات خود را به صورت یک فایل ویدئویی منتشر کنید و لینک این فایل‌ها را به افراد گوناگون معرفی کنید. خیلی وقت‌ها، اشتراک گذاری فایل‌های ویدئویی حاوی مطالب تجاری، با فیدبک های خوبی برای صاحبش همراه بوده است. ایده‌های افرادی که اختراع یا اکتشاف ثبت شده دارند، هیچ گاه در پرتال‌های فارسی منعکس نشده است و بانک اطلاعاتی مطلوبی برای آن وجود ندارد. شایسته است محفلی برای معرفی و تبلیغ ایده‌های تجاری ثبت شده راه اندازی کنید تا از این راه هم به تجاری سازی ایده‌ها اقدام کنید و هم نخبگان را در فرآیند کارآفرینی مبتنی بر وب یاری کنید. کسب و کار از طریق شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را فراموش نکنید. تجاری شدن یک ایده و راه اندازی کسب و کار، حتماً سایت نیاز ندارد. تبلیغ یک ویدئو نیز می‌تواند خیلی راهگشا باشد.
    ایده بیستم- درباره بهترین‌ها بنویسید. بهترین‌ها را ستایش کنید و دیگران را برای بهترین بودن ترغیب کنید. چنین محتواهایی می‌تواند مخاطب آفرین باشد و مخاطب هم یعنی… مردم، همواره دوست دارند درباره برترین‌ها، بهترین‌ها، موفق‌ترین‌ها، شادترین‌ها، پول دارترین، مطرح‌ترین‌ها و این جور مسائل اطلاع کسب کنند. پرتالی که فقط بر روی چنین موضوعاتی متمرکز باشد خیلی نداریم. این ایده دیجیتالی خوب را بقاپید!
    منبع : بهترین ایده
    20 ایده کارآفرینی دیجیتالی | کسب بین
  2. #22
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کارآفرینی قند طعم دار یک ایده فوق العاده پولساز

    سعید ایمانی 5 روز پیش 0 3



    اگر میخواهید کارآفرینی کنید، اما ایده پولساز ندارید، ما پیشنهادی ویژه برای شما داریم. آیا اطلاع دارید که مصرف قند در ایران برای هر نفر ۳۰ کیلوگرم است؟ قطعا با این سرانه مصرف میتوان قند طعم دار تولید کرد و در بازار چند هزار تنی این محصول پرمصرف سهم عظیمی داشت.
    سال هاست که در ایران قند به یک شکل مصرف میشود و تولیدکنندگان به فکر عوض کردن آن با خلق یک ایده ساده نیستند. خیلی از مردم علاقه شدیدی به چای با طعم های مختلف دارند. چای دارچینی و آلبالویی دو نمونه از پرمصرف ترین چای ها در ایران است که در مجالس مختلف هم از این نوع چای برای پذیرایی استفاده میشود.
    با وجود این نیاز بازار ایران میتوان نوعی قند طعم دار تولید نمود. قندهای دارچینی و قندهای میوه ای که هر کدام علاقه مندان خاص خود را دارند و بدون شک تولید آنها میتواند بازار قند و شکر را متحول نماید. برای انجام این کارآفرینی و ایده پولساز اصلا نیازی به سرمایه آنچنانی ندارید و به سادگی میتوانید در خانه هم این کار را انجام دهید.

    چطور میتوان قند طعم دار تولید کرد؟
    داشتن ایده یک طرف اما عملی کردن آن طرف دیگر قضیه است. در اکثر سایت ها تنها ایده ها را معرفی میکنند و اصلا به شرح کامل نکات و نحوه عملی ساختن آن نمی پردازند. اما ایده ها در سایت ایده ۹۸ بطور کامل با جزئیات شرح داده میشوند تا شما کاملا از اجرا کردن کارآفرینی های جدید مطلع شوید.
    خب حتما در ذهنتان این سوال شکل گرفته که برای تولید قند آن هم بصورت طعم دارد سرمایه بسیار زیادی لازم است. باید بگوییم که اصلا این طور نیست و شما میتوانید با بودجه اندک هم قند میوه ای و طعم دار تولید کنید.
    ابتدا برای این که بازار را بسنجید باید به تولید چند نمونه قند اکتفا کنید. نمونه دستی آن را ابتدا با تهیه چند کیلو شکر یا خاک قند به همراه دارچین یا اسانس های میوه ای و رنگ خوراکی بسازید. تمام این مواد را در آب حل کنید و درون قالب های مخصوص قرار دهید و آنها را پرس کنید و پس از خشک شدن ابتدا آن را بین بستگان و آشنایان عرضه کنید تا میزان علاقه مندی مردم نسبت به قندهای جدید را بفهمید. مطمئن باشید افراد زیادی از این محصول خوششان خواهد آمد و شما را برای تولید بصورت انبوه ترغیب خواهند کرد.
    سرمایه مورد نیاز برای تولید
    برای شروع به کار و تولید اولیه فقط ۱۳۵ هزار تومان نیاز دارید تا به وسیله آن بازار هدف خود را بشناسید و در مورد آن اطلاعات کسب کنید. اگر سرمایه مناسبی دارید میتوانید مکانی را اجاره نمایید و یک کارگاه کوچک راه اندازی کنید، در غیر اینصورت برای تولید با سرمایه کم از نمونه دستگاه های خانگی استفاده کرده و در منزل شروع به تولید نمایید.
    نحوه بسته بندی و فروش قند طعم دار
    اول از همه باید پروانه ساخت تهیه کنید، گرفتن پروانه کار دشواری نیست، پس حتما برای تولید انبوه این کار را انجام دهید. بسته بندی هم باید شیک باشد تا ارزش محصول شما را افزایش دهد. انواع بسته بندی برای این محصول وجود دارد، برای مقادیر کم یک نوع بسته بندی در نظر بگیرید و برای مقادیر بیشتر میتوانید از بسته بندی های فله ای استفاده کنید.
    برای فروش هم زمانی که شما تولید کننده باشید فقط نیاز به این دارید که با مراکز پخش وارد مذاکره شوید و آنها کار فروش را انجام دهند. به این ترتیب شما فقط تولید خواهید کرد و زحمت فروش با افراد دیگر خواهد بود.
    توجه داشته باشید که با توجه به مقدار مصرف قند در ایران، سود این کار به شدت بالاست و شاید در ابتدای کار با مشکلات زیادی رو به رو شوید اما خودتان را نبازید و به تلاش ادامه دهید، مطمئن باشید بعد از چند ماه به درآمدهای رویایی دست خواهید یافت. این ایده بدون رقیب است و راه برای پول درآوردن شما باز میباشد پس با بهانه آوردن فرصت را از دست ندهید.
    کارآفرینی قند طعم دار یک ایده فوق العاده پولساز | ایده 98
  3. #23
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ایده کارآفرینی تضمینی برای افراد بیکار

    سعید ایمانی 1 هفته پیش 0 11


    اگر جزء افراد بیکار جامعه هستید و دیگر نمی خواهید به عنوان کارگر یا هر نیروی دیگری در شرکت ها فعالیت کنید، ما ایده کارآفرینی تضمینی برای شما عزیزان داریم. با انجام این ایده شک نکنید که در کوتاه ترین زمان چند برابر حقوق افرادی را که در شرکت ها کار میکنند در می آورید.
    کارآفرینی نیاز به یک اختراع و یا کار خارق العاده ندارد. بلکه میتوان از نیاز مردم به پول رسید که فقط کمی به خلاقیت نیاز دارد تا ذهن و دیدمان را تغییر دهیم و بتوانیم کسب درآمد داشته باشیم.
    بار دیگر کنار شما عزیزان هستیم با یک ایده کارآفرینی فوق العاده دیگر که به جرات میتوان گفت جزء طرح های اثبات شده و پولساز است. تمام کسانی که از شرکت اخراج شده اند یا به هر دلیلی بیکار هستند میتوانند از این ایده کارآفرینی نهایت استفاده را برده و پول زیادی به جیب بزنند. البته شاید خیلی از شما این ایده را شنیده، مطلبی در مورد آن خوانده یا خودتان به آن فکر کرده باشید. در هر صورت لازم دانستیم که آن را بار دیگر در سایت به اشتراک بگذاریم تا با دید دیگری به آن بیاندیشید.

    توضیحات کلی در مورد ایده کارآفرینی تضمینی
    شاید شما هم در کارگاه، شرکت یا جاهای مختلف کار کرده باشید که هیچ غذایی نمیدهند و هزینه و زحمت آوردن غذا با خودتان میباشد. در این شرکت ها بعضی از مردم هستند که یا دیر به شرکت میرسند یا عادت ندارند در خانه صبحانه بخورند، به همین خاطر از بیرون چیزی تهیه میکنند و در شرکت صبحانه را میل مینمایند. از این نیاز این افراد میتوان به پول رسید اما چطور؟
    در این ایده کارآفرینی، بازار هدف فقط شرکت ها هستند، مخصوصا کارخانه های بزرگ با نیروهای بیشتر که باعث فروش زیادی میشوند. شما باید برای افرادی که عادت به صبحانه خوردن در خانه ندارند صبحانه آماده کنید و بصورت آماده و گرم جلوی شرکت تحویلشان دهید.
    صبحانه میتواند هر چیزی باشد اعم از عدسی، انواع آش، نیمرو، املت و حتی کله پاچه خیلی ها تا بوی آن به دماغشان میخورد حاضرند پول خوبی را برای خوردنش پرداخت کنند. نان را هم میتوانید همان صبح به نانواها سفارش دهید و داغ داغ به محل فروش ببرید.
    شک نکنید اگر چند ماه در جلوی درب شرکت ها به فروش صبحانه داغ مشغول شوید و مردم با شما آشنا شوند مشتری های ثابت به دست خواهید آورد و با توجه به ذائقه آنها فقط صبحانه ای را آماده خواهید کرد که بیشتر مصرف میشود. پس بدون هیچ گونه ضرری فقط پول روی پول میگذارید و به همه رویاهایتان میرسید.
    اگر سوالی در مورد این کارآفرینی دارید میتوانید از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.
    ایده کارآفرینی تضمینی برای افراد بیکار | ایده 98
  4. #24
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۱۱ ایده کارآفرینی برای ارتقا های کوچک


    بررسی انجام شده در فهرست پنج هزار شرکت موفق در کسب وکار نشان می دهد تعداد زیادی از این شرکت ها روش های مشترکی برای موفقیت دارند. درآمدزایی و موفقیت در کسب وکار لزوما به تعداد کارکنان شرکت مرتبط نیست، بلکه به طور مستقیم به میزان اعتماد ایجاد شده نزد مشتریان، ارتباط دارد. در این نوشتار راهکارهایی برای رقابت کسب و کارهای کوچک با شرکت های بزرگ ارائه می شود.۱) کسب وکار خود را همیشه چابک نگه داریدتا حد امکان سعی کنید سازمان خود را چابک و چالاک نگه دارید. بسیاری از صاحبان کسب وکار گمان می کنند اضافه کردن افراد جدید به سازمان می تواند به سرعت عمل آن کمک کند، درحالی که بررسی ها نشان می دهد از مزایای مهم کارکنان کمتر در یک سازمان نوآوری و بهره وری بیشتر کارکنان با توجه به محدودیت های زمانی است.۲) به طور مستمر نوآوری داشته باشیداین روزها با توجه به سرعت تغییرات، نوآوری در کسب وکار یک ضرورت جدی است. یادتان باشد برای نوآوری در محصول یا خدمت باید از خود هوشمندی و سرعت عمل به نشان دهید، چراکه سایر رقبا هرگز به انتظار شما نمی نشینند.۳) برنامه ویژه ای برای مشتریان وفادار خود داشته باشید.با روش های متنوع، مشتریان وفادار خود را مشعوف کنید. این شبیه به کاری است که شرکت های هواپیمایی برای مشتریان پرسفر خود انجام می دهند.۴) برند شخصی خود را تقویت کنیداین یکی، اگر به طور مناسب انجام شود، آسان است. داشتن برند شخصی قوی در راه اندازی و ورود به بازار می تواند به سرعت به موفقیت کسب وکار شما کمک کند.۵) همیشه شور و اشتیاق داشته باشیدهمه ما به خوبی می دانیم وقتی رهبر یک کسب وکار شور و اشتیاق داشته باشد، نتایج بسیار مناسبی در انتظار او و سازمانش خواهد بود. همیشه سعی کنید با روحیه جست وجوگری، به دنبال فرصت های جدید و ایجاد مدل های جدید و نوآورانه در کسب وکار خود باشید. هرگز شور و اشتیاق خود را از دیگران پنهان نکنید، بلکه اجازه دهید نیروی محرکی قوی برای کارکنان شما باشد.۶) خدمات خود را گسترش دهیدیکی از ویژگی های خوب کسب وکارهای کوچک آن است که می توانند در ارائه خدمات برای خود مزیت رقابتی جدی ایجاد کنند. سعی کنید از تمامی نیازها و انتظارات مشتریان خود به خوبی آگاه شوید و خدمات خود را بر اساس این موارد برنامه ریزی و ارائه کنید. برای ارائه خدمات پس از فروش زیرکی و تدبیر نشان دهید. مطابق با قانون پارتو، ۸۰ درصد رضایت مشتریان در ۲۰ درصد خدمات مناسبی که ارائه می شود، تامین خواهد شد.۷) ثروت در بازارهای گوشه (niche) پنهان شده استبا عرض پوزش باید به شما یادآوری شود «همه جامعه» بازار هدف شما نیست! برای موفقیت باید تمرکز داشته باشید و جامعه هدف بازار خود را به خوبی شناسایی کنید. بررسی کنید که جامعه هدف شما چه مشکلاتی دارند که به کمک شما قابل حل شدن است؟ یا اینکه چگونه می توانید ارزش افزوده ای به کسب وکار یا حتی زندگی آنها اضافه کنید؟ شما چگونه می توانید به آنها محصول یا خدمتی ارائه دهید که شرکت های بزرگ برای انجام آن دچار مساله هستند. یادتان باشد ثروت در بازارهای فراموش شده (niche) پنهان شده است!۸) همیشه بزرگ فکر کنید!به اینکه اندازه کسب وکار شما کوچک است توجه نداشته باشید. همیشه به اهداف بزرگ فکر کنید. یادتان باشد ایجاد چشم اندازهای بزرگ، شما و کارکنانتان را به انجام کارهای بزرگ وا می دارد.
    ۹) قبل از سرعت گرفتن، دورخیز کنید!وقتی سازمانی فاقد برنامه، اهداف و مقاصد روشن و واضحی باشد، حرکت کردن آن با هر سرعتی ممکن است به سقوط آن منجر شود. بنابراین لازم است زمانی را برای برنامه ریزی، هدف گذاری و تحقیقات بازار اختصاص دهید. اگر بدون شناسایی کامل مشتریان، رقبا و وضعیت بازار حتی بر یک موتور جت نیز سوار شوید، مقصد شما جایی غیر از شکست نخواهد بود. بنابراین قبل از سرعت گرفتن بهتر است با انجام این اقدامات دورخیز کنید!۱۰) برای راه اندازی کمپین بازاریابی خود تا آخرین لحظه صبر نکنید!یکی از مسائل مهم در کسب وکارهای کوچک تعلل و وقت کشی در راه اندازی کمپین های بازاریابی است. این روزها با وجود فعال بودن شبکه های اجتماعی، اتلاف وقت در بازاریابی هرگز قابل قبول نیست. شما می توانید در بازه های زمانی مناسب – مثلا روزانه یا هفتگی – برای مشتریان خود به تدریج ذهنیت مناسبی نسبت به محصول یا خدمت خود ایجاد کنید. اطمینان داشته باشید مشتریان برای انتخاب شما تصمیم فوری نخواهند گرفت و نیاز است نام برند تجاری شما را بارها و بارها دیده و شنیده باشند.۱۱) برای کسب وکار خود یک ارتش تبلیغاتی به وجود آورید.برای تبلیغات کسب وکار خود از مشتریان راضی استفاده کنید. این افراد می توانند بهترین ابزار تبلیغاتی برای شما باشند. با استفاده از شبکه های اجتماعی، ایمیل یا هر شکل دیگر، ارتباطات خود را به طور مستمر با آنها حفظ کنید.
    11 ایده کارآفرینی برای ارتقا های کوچک | گروه آموزشی الهی
  5. #25
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    رهاسازی خلاقانه یک ایده تا کارآفرینی

    نویسنده: Kevin Kruse مترجم: مریم رضایی منبع: Forbes : خیلی‌ها با خود فکر می‌کنند چه می‌شد اگر مثل شرکت‌های نوآور منطقه سیلیکون ولی خلاق بودند؟ هر کس برای خود ایده‌هایی دارد. برخی از ما حتی ایده‌هایی بزرگ داریم. اما همه نمی‌توانند ایده‌هایی داشته باشند که به کسب‌وکارهای چند میلیون دلاری منجر شود. آن عده اندکی که می‌توانند از خلاقیت خود به شیوه‌های کارآفرینانه استفاده کنند، چه ویژگی‌هایی دارند؟ چگونه از یک ایده ساده به موفقیت‌هایی تمام و کمال می‌رسند؟

    دکتر تینا سیلگ (Tina Seelig)، نویسنده کتاب‌هایی پرفروش و استاد دانشگاه استنفورد، در ۱۵ سال گذشته به دانشجویان خود شیوه رهاسازی خلاقانه روحیات کارآفرینی منحصر به فرد را تدریس کرده است. او کتاب تازه‌ای با عنوان «قوانین خلاقیت: ایده‌ها را از سرتان بیرون بیاورید و وارد دنیا کنید» منتشر کرده که در آن، این دانش را به اشتراک می‌گذارد و رهنمودهایی برای تبدیل ایده‌ها به واقعیت ارائه می‌کند.
    سیلگ اخیرا در گفت‌وگویی با مجله فوربس، به چهار مرحله از «چرخه نوآوری» که در کتاب خود آن را معرفی کرده، اشاره کرده است: ۱- تخیل (تصور چیزهایی که هنوز وجود ندارند) ۲- خلاقیت (به کار بردن تخیل برای پرداختن به یک چالش) ۳-نوآوری (به کار بردن خلاقیت برای تولید راه‌حل‌های منحصر به فرد) و ۴- کارآفرینی (به کار بردن نوآوری برای به ثمر رساندن ایده‌ها؛ جایی که این ایده‌ها بتوانند قدرت الهام‌بخشی به تخیلات دیگران را هم داشته باشند). افراد با استفاده از هر یک از این مراحل، می‌توانند چیزهای پیچیده‌تر، جالب‌تر و قدرتمندتری ایجاد کنند. دکتر سیلگ در مورد ایده اصلی انتشار کتاب جدیدش می‌گوید: این کتاب را نوشتم تا یک مشکل واقعا بزرگ را حل کنم. من دریافتم که مردم واقعا نمی‌دانند از لحظه اولیه شکل‌گیری یک ایده تا اجرای آن، یک مسیر مشخص وجود دارد. ما این مسیر را یک فرآیند جادویی می‌دانیم و افرادی را که در این مسیر موفق بوده‌اند، زیر نظر داریم. بنابراین، زمان زیادی را صرف ارزیابی و گفت‌وگو با نوآوران و کارآفرینان زیادی کردم و به آموزش آنها پرداختم.به این نتیجه رسیدم که یک فرآیند وجود دارد که افراد از آن گذر می‌کنند و ترکیبی از رویکردها و اقدامات وجود دارد که شما را از تخیل‌ یک ایده به سوی خلاقیت و نوآوری و سپس کارآفرینی می‌کشاند. به محض اینکه بر چنین چیزی غلبه کنید، می‌توانید آن را در هر حوزه‌ای به کار ببرید. دکتر سیلگ در تشریح این مراحل می‌گوید: باید اشاره کنم که این مراحل از نظر من «چرخه نوآوری» نامیده می‌شوند، چون آخرین مرحله دوباره به نقطه شروع بازمی‌گردد. بنابراین، بگذارید تصویری اینچنینی ترسیم کنم: در «مرحله تخیل» با دنیا درگیر می‌شوید و تصور می‌کنید چه چیز متفاوتی می‌توانید ایجاد کنید. این با فکرهای متعددی که به ذهن انسان می‌رسد فرق دارد. بیشتر مردم فکر می‌کنند شما کاری را که می‌خواهید انجام دهید تصور می‌کنید و سپس درگیر عملی کردن آن می‌شوید.اما درگیر شدن مرحله اول است. ابتدا باید درگیر چیزی شوید و سپس به آن برسید. درگیر شدن شاه کلیدی است که ما را مشتاق‌تر می‌کند و اگر به موضوعی توجه واقعی نشان دهیم، بهتر می‌توانیم تصور کنیم «اوه! مشکلی در اینجا وجود دارد و شاید من بتوانم اوضاع را بهتر کنم.» به محض اینکه دریافتید با چه مشکلی می‌خواهید روبه‌رو شوید و تصور کردید چه چیزی می‌تواند بهتر باشد، به مرحله بعد، یعنی «مرحله خلاقیت» می‌رسید. این مرحله به مقداری انگیزه و آزمایش نیاز دارد. حتی کمی انگیزه می‌تواند به کمی آزمایش و تجربه منجر شود. نتایجی که از این آزمایش‌ها به دست می‌آید، به انگیزه‌های بیشتر منجر می‌شود. بنابراین، به یک حلقه بازخورد کوچک بین انگیزه و آزمایش می‌رسید. وقتی داده‌های کافی به دست آوردید که نشان بدهند مشکلی که می‌خواهید حل کنید، واقعا مهم است و به راه‌حل‌های جالبی در مورد آن رسیدید، به «مرحله نوآوری» می‌رسید. مرحله نوآوری به تمرکز و چارچوب‌بندی مجدد نیاز دارد. در واقع این یعنی چنین چیزی را اولویت قرار می‌دهید، می‌خواهید بر این مشکل تمرکز کنید و حالا به آن از زاویه‌های تازه منحصر به فردی نگاه می‌کنید. وقتی چارچوب یک مشکل را تغییر می‌دهید، یعنی از راه‌حل‌های واقعا جالبی رمزگشایی می‌کنید. در واقع، این موضوعی است که بیشتر وقت تدریسم را صرف آن می‌کنم. چگونه یک مشکل یا چالش قدیمی را تفسیر می‌کنید و آن را در سبکی جدید مورد بررسی قرار می‌دهید؟ اگر می‌خواهید نوآوری‌های واقعی ایجاد کنید، باید پرسش‌هایی را که می‌پرسید، زیر سوال ببرید. وقتی این نوآوری‌ها را ایجاد کردید، به «مرحله کارآفرینی» می‌روید. در این مرحله، باید جایگاه خود را تثبیت کنید و الهام‌بخش دیگران باشید. باید به دیگران القا کنید که به تیم شما بپیوندند، در کار شما سرمایه‌گذاری کنند، محصول شما را بخرند و همه اینها تخیلات آنها را تحریک می‌کند و دوباره همه چیز به نقطه شروع برمی‌گردد. وقتی تخیل دیگران را تحریک کردید، باعث می‌شوید آنها خلاقیت بیشتر، نوآوری بیشتر و در نهایت کارآفرینی بیشتر داشته باشند.مراحل خلاقیت دکتر تینا سیلگ به ما یادآوری می‌کند که عبور از یک مرحله به مرحله دیگر در ایجاد جنبش برای فرآیند خلاقیت شما لازم و ضروری است.
    https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D...8C%D9%86%DB%8C
  6. #26
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    دانلود کتاب 40 ایده کارآفرینی اینترنتی

    http://p30download.com/fa/entry/68511/
  7. #27
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ایده های کسب و کار نوین


    ایده های کسب و کار نوین حاصل تفکر شبانه روز یکی از اعضای خلاق تیم آموزشی ماهان تیموری است; که امیدواریم در جهت کسب درآمد از آن استفاده کنید .
    ۱ – اتاق اکسیژن (۲۷/۲/۹۴)


    این اتاق ، اتاقی خاص با ویژگی هایی خاص می باشد. دیوار و سقف و کف این اتاق از جنس ضد صوت می باشد. طرحهایی خاص بر روی سطوح قرار دارد که باعث آرامش می شوند و بر اساس روانشناسی طراحی شده اند; طراحی داخلی این اتاق نیز بر اساس روانشناسی ; باعث آرامش می شود. طرح ها و رنگ های آرامش بخش می باشد.
    در این اتاق موسیقی هایی خاص که برای انسان باعث آرامش روح و روان و جسم می شود پخش می شود.
    اکسیژن یا بهتر بگویم هوایی مناسب جسم با درصدهای مناسب از اکسیژن ; هیدروژن ; نیتروژن و بقیه گازها منتشر می شود تا جسم و مخصوصا مغز احیا شود.
    طراحی اتاق بر اساس فنگ شویی انجام شده است.
    ماساژ های مناسب و خاص ارائه می شود.
    این سیستم می تواند بصورت فردی یا گروهی انجام شود.
    ۲ – ماری چی ایرانی (۲۷/۲/۹۴)


    در خارج از ایران رسم بر این است که پسری که عاشق دختری است ; زمانی که می خواهد از دختری درخواست ازدواج کند با گروهی از نوازندگان و خوانندگان به درب خانه دختر می روند و شروع به خواندن و نواختن می کنند و اینگونه درخواست ازدواج می کنند;این سیستم را برای ایران در نظر بگیرید که آهنگ مورد علاقه دختر یا پسر یا آهنگ مشترکشان نواخته می شود.
    گروه می تواند این کار را بیرون از خانه دختر یا حیات خانه دختر یا داخل خانه دختر انجام دهد. بسیاری دنبال دو آوریهایی برای ازدواجشان هستند و از چنین خدماتی استقبال خواهند کرد. پس این ایده میتواند برای کسب درآمد بسیار کارآمد باشد.
    ۳ – کلاه کاسکت (۵/۳/۹۴)


    یکی از دلایل تصادف موتور سواران نداشتن دید از کنار کلاه آنان می باشد; درست است که آینه بغل وجود دارد ولی در ایران معمولا از آینه استفاده نمی کنن یا اصلا آینه را بر می دارند با اینحال این نوع کلاه باعث دید بیشتر می شود. مطمعناً با توجه به تعداد زیاد موتور سواران در کشورمان و راحتی که این نوع کلاه ها برای انها به ارمغان میاورد این کسب و کار میتواند بسیار پر سود باشد.

    ۴ – آفتابگیر فرمان خودرو (۵/۳/۹۴)


    یکی از مشکلات رانندگان در فصول گرم سال و در هنگام پارک خودروها، تابیدن آفتاب به داخل خودرو و گرم شدن اجزای آن است. مطمعمناً در دست گرفتن فرمانی که از شدت آغتاب داعغ شده است حس خوبی را به رانندگان منتقل نمیکند. پس فعالیت برای ارائه چنین آفتابگیری میتواند با استقبال زیادی رو به رو شود. بازار هدف شما با ارائه چنین محصولی بسار بزرگ خواهد بود.
    این پوشش شامل ۳ قسمت می شود:
    یک. آفتابگیر خود فرمان که روی کل فرمان را میگیرد و مانع از تابش نور خورشید و داغ شدن آن می شود; در قسمت بالا و پایین آن فضایی وجود دارد تا برای بستن قفل فرمان فضا وجود داشته باشد; این قسمت می تواند دارای کشی در لبه های کار باشد تا براحتی بر روی فرمان جا بیفتد.
    *درحال حاضر کلاهی برای کارگران ساختمان وجود دارد که دارای پوشش بیرونی می باشد که نور آفتاب را برمیگرداند.
    دو. پوششی برای روی ترمز دستی
    سه. پوششی برای روی دسته دنده
    ۵ – پیامک برای بانک ها (۱۰/۳/۹۴)


    از آنجایی که بانک ها در ازای فرستادن پیامک به کاربرانشان موظف به پرداخت هزینه آن به اپراتور ها هستند ;لذا هر پیامک ارسالی شامل ۳ عدد پیام می باشد.
    با مختصر کردن آن به ۱ یا ۲ پیامک مقدار زیادی از هزینه ها کاهش می یابد.
    برای کم کردن هزینه ها ، نوع پیامک ها می تواند دسته بندی داشته باشد.
    ۶ – ارسال پیامک مخصوص استادان و معلمان (۱۱/۳/۹۴)


    در این سیستم که کار آن هشدار زمان کلاس برای استادان و معلمان می باشد بدین صورت عمل می کند که یک روز قبل از کلاس پیامی حاوی درس مورد نظر و مکان مورد نظر و ساعت مورد نظر ارسال می کند. بعد از ارسال ; در صورت فرستادن کلمه بله به سرور ارسال پیامک ، یعنی از طرف استاد مورد نظر تائید شده است.
    اگر تا ۱ ساعت بعد ، پیامی دریافت نگردید دوباره همین پیام ارسال می شود و اگر دوباره پیامی دریافت نگردید از شماره ای خاص بصورت تلفن گویا با استاد مورد نظر تماس گرفته می شود. این سیستم بصورت اتوماتیک انجام می شود.

    ۸ – سایت املاک و زمین (۲۲/۳/۹۴)


    این سایت با بخش بندی بازار در قسمتی خاص فعالیت می کند; این قسمت از بازار که در مقوله خانه و زمین فعالیت می کند فقط شامل خانه و زمین هایی می باشد که فروشنده آن تمایل به فروش زیر قیمت دارد و می خواهد زودتر به پول نقد برسد. افراد بسیاری هستند که در زمان خرید خانه و زمین به دنبال موردهایی میگردند که با تخفیف به فروش میرسند و وجود چنینی سایتی میتواند جذابیت زیادی برای انها داشته باشد. راه اندازی و مدیریت چنین سایتی میتواند یک کسب و کار اینترنتی پرسود باشد.
    *در این سایت کارشناس مجرب برای قیمت می باشد که قیمت دقیق را با قیمت پیشنهادی فروشنده مقایسه می کند و در نهایت در سایت قرار می گیرد.
    *گروهی عکاس حرفه ای برای گرفتن عکس از خانه یا زمین وجود دارد که حتما از خانه یا زمین برای عکس در سایت تهیه می کنند.
    *کارشناس برای قیمت دقیق باید حتما از نزدیک خانه را بررسی و قیمت گذاری کند; می تواند یک گروه کارشناسی وجود داشته باشد.
    *این سیستم می تواند برای کار های دیگه انجام شود.
    *در این سایت مورد های شناسایی شده ; طبقه بندی می باشند بدین صورت که با توجه به درصدی که زیر قیمت گذاشته شده اند ; در طبقه خود قرار می گیرند.

    ۹ – کنسانتره پرتقال (۲۳/۳/۹۴)


    به دلیل اینکه در شمال ایران خاک گوگردی وجود دارد میوه و کنسانتره آن تلخ می شود که همین امر موجب عدم صادرات میوه شده و هیچ کشوری خواستار آب پرتقال ایرانی نیست بلکه از برزیل نیز کنسانتره پرتقال وارد می شود. در جنوب کشور پرتقال خوب یافت می شود. کنسانتره آن نیز تلخ نیست و میزان آن نیز کم است و پاسخگوی نیاز کشور نیست. این طرح سرمایه گذاری روی ایجاد باغات پرتقال در جنوب کشور و بدست آوردن کنسانتره مناسب می باشد.
    کنسانتره پرتغالی که در جنوب کشور تولید میشود دارای کیفیت خوبی است و تلخ نیست اما به دلیلی اینکه به اندازه کافی تولید نمیشود نمیتواند پاسخگوی نیاز داخلی به این ماده باشد. شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد که پرتغال به عنوان محبوبترین ابمیوه شناخته میشود. و با توجه به نیاز بازارهای داخلی به کنسانتره پرتغال به کیفیت سرمایه گذاری در این بخش میتواد سود قابل توجهی به همراه داشته باشد چرا که بازار بزرگی در انتظار این تولیدات خواهند بود. فعالیت در این بخش میتواند فرصت کارآفرینی بسیار خوبی نیز باشد.
    ۱۰ – تولید باتری در ایران (۲۶/۳/۹۴)


    در حدود ۱۵ سال پیش به جز معدود باتری های قلمی و نیم قلمی خارجی ، باتری نیرو و پاری که برندی ایرانی می باشد در بازار موجود بود. در حال حاضر خیلی سال است که دیگر اثری از اسم آنها در بازار به آن صورت نیست و با توجه به بازار داغ و مصرفی باتری ها در ایران و با توجه به وسایل مختلفی که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد لذا تاسیس خط تولید انواع بخصوص قلمی و نیم قلم می تواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد. گسترش استفاده از وسایلی که از باتری های قلمی و نیم قلمی استفاده میکنند این فرصت را در اختیار سرمایه گذاران در این بخش قرار میدهد که بتوانند بخشی از این بازار پر سود را در اختیار خود قرار بدهند.


    ایده های کسب و کار نوین
  8. #28
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ایجاد درآمد بالا با ایده های خلاقانه

    ایده های خلاقانه : برخی از افراد به دلیل مشغله های فکری ;کمبود اعتماد به نفس و شعارهایی از قبیل نبود امنیت شغلی;رکود اقتصادی و … حاضر به عمل کردن نیستند.اما دوستان شما برای موفقیت نباید و به نتیجه رسیدن باید دست از شکایت بردارید ;هر مسئله ای که شما قادر به شکایت از آن هستید قابل تغییر است.
    صد در صد مسئولیت زندگیتان را به عهده بگیرید و در مسیر پیشرفت قدم بردارید.
    محمد محمدی یکی از اعضای خلاق تیم آموزشی ماهان تیموری ایده های خلاقانه ای را در اختیار شما دوستان گذاشته است که امیدوارم از آنها را مورد استفاده قرار دهید.
    ۱٫ایجاد یک پیست اتومبیل رانی بدونه محدودیت سرعت
    ایجاد یک پیست که محدودیت سرعت ندارد ;و هر خودرویی در زمان مشخصی که برایش تعیین شده میتواند هر چقدر که میتواند در آنجا گاز بدهد و با سرعت حرکت کند. در این مجموعه جنگل و دریاچه و بگونه ای طبیعت وجود دارد.
    سکو نیز برای تماشاچیان قرار دارد.

    ۲٫ایده ای برای لاستیک خودرو
    در گذشته و کم و بیش در حال حاضر لاستیک های دور سفید وجود دارد; حالا تصور کنین همین طرح ولی بجای دور سفید ; همرنگ رنگ خودروی شما باشد. اینگونه نمای بهتری میتواند برای رینگ نیز داشته باشد; در این طرح میتواند رینگ هایی وجود داشته باشد که همرنگ رنگ دور لاستیک باشد.
    ۳٫جعبه نگهدارنده شیرینی

    جعبه شیرینی که دارای یک تلق (شاید از جنس پلی اتیلن) باشد که باعث می شود که شیرینی ها دیرتر بیات شوند; روی آن سوراخهایی می باشد که با فرو کردن انگشت در آن باز می شود ( در زمانی که شیرینی گرم است مورد استفاده می باشد); این سوراخهای بسته روی خود جعبه نیز وجود دارد.
    ۴٫جایی برای درب قابلمه

    جای درب قابلمه که روی آن قرار میگیرد; قسمت بالا که درب در آن قرار میگیرد بصورت دوشاخه میباشد که بوسیله قاپک گیر میکند.
    ۵٫شمع مغناطیسی

    کار روی ایده شمع مغناطیسی برای خودرو; این شمع با ایجاد میدان و نوسان مغناطیسی باعث مشتعل نمودن مخلوط سوخت و هوا می شود.

    ۶٫پیست مصنوعی اسکی

    ساخت یک مجموعه پیست اسکی مصنوعی که برف ساختگی در آن می بارد.
    نمونه آن در دبی انجام شده است. مناسب برای جاهایی مثل کیش و قشم که مناطقی توریستی می باشد.
    ۷٫تولید گاز کولر خودرو

    ایجاد یک کارخانه تولید گاز کولر خودرو با کیفیت بالا . نمونه های داخلی کیفیت لازم را ندارند.
    ۸٫شرکت انیمیشن سازی

    تاسیس یک شرکت انیمیشن سازی خارج از ایران و مشارکت با کمپانی های خارجی و انتقال این علم به داخل ایران; اسفندیار احمدیه پدر انیمیشن ایران می باشد.
    ۹٫شرکت ساخت مستند

    ایجاد یک شرکت بزرگ با تجهیزات بسیار پیشرفته و حرفه ای در زمینه عکاسی و فیلم برداری; کار این شرکت تهیه فیلم های مستند کوتاه و بلند از طبیعت ایران می باشد. فروش این محصولات به شبکه های مختلف جهان راه درآمد زایی این شرکت می باشد.
    ۱۰٫ایجاد کانال توریستی و جهانگردی

    ایجاد یک کانال بین المللی توریست و جهانگردی که به چندین زبان مختلف دنیا می تواند درجا تبدیل شود و نمایش دهد ازجمله فارسی ، انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، ترکی ، عربی و … از آنجایی که این کانال به زبانهای مختلف نمایش داده می شود از هر کشوری بابت پخش برنامه شان پول دریافت می شود. این کانال برای تبلیغات بین برنامه هزینه دریافت میکند.
    ایجاد درآمد بالا با ایده های خلاقانه
  9. #29
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ایده های جالب و وسوسه انگیز

    ایده های جالب : دوستان دقت کنید این ایده ها با کلی فکر کردن و اشتیاق طی چند سال نوشته شده است و بسیار ارزشمند هستند که توسط یکی از اعضای خلاق تیم آموزشی ماهان تیموری انجام شده است;امیدوارم در رشد و توسعه آنها تلاش لازم را انجام دهید و به درآمدی که میخواهید برسید.
    ۱٫چای اندازه (۱۸/۱۰/۹۰)
    همیشه چایی های کیسه ای به تنهایی اینقدر چایی داخلشان می باشد ;که برای یک فلاکس کافی است و همان مقدار برای یک لیوان چایی نیز استفاده میشود. این نوع از چای کیسه ای در سه سایز کوچک ; متوسط و بزرگ می باشد و شخصی که میخواهد آن را خریداری کند بر اساس میزان مصرف خود انتخاب میکند.
    ۲٫گیره نرمه (۱۹/۱۰/۹۰)
    این گیره همانند گیره های معمولی دیگر است با این تفاوت که در قسمت سر آن ;قطعه ای لاستیکی یا سیلیکونی دارد که هم اصطکاک برخورد با لباس را بیشتر میکند و هم بر روی لباس رد کمتری میگذارد.

    ۳٫نخود خیس کرده (۲۶/۱۰/۹۰)
    نخود یا هر حبوبات دیگه که قبل از پخت در آب خیس میکنند. این نوع حبوبات به دلیل نفاخ بودن در آب خیس میکنند.
    ۴٫متد جدید آموزش زبان (۲۶/۱۰/۹۰)
    در این متد به دو نفر نیاز هست. یک نفر متخصص در زمینه هیپنونیزم و دیگری متخصص زبان. در این روش فرد توسط استاد هیپنوتیزم به خواب میرود و متخصص زبان در ایت حالت زبان مورد نظر را به ضمیر ناخودآگاه فرد منتقل میکند.
    ۵٫انرژی باران (۹/۸/۹۱)
    چندین سال پیش در مجله ای مقاله ای را مطالعه کردم که خودرویی توسط شرکت نایک تولید شده بود; این خودرو تک نفره بود که برای تامین انرژی خود از لباسی خود سرنشین استفاده کرده بود; این لباس دارای خازن هایی بود که با ضربه زدن به آن انرژی را در خود ذخیره میکرد و برای خودرو به مصرف میرساند. حالا این خازن ها را بر روی سطحی صاف در نظر بگیرید; که وقتی باران میبارد انرژی حاصل از برخورد قطرات باران با خازن را در خود ذخیره میکند.
    این طرح قبلا انجام شده ولی در ایران به نظر می آید به مرحله اجرا در نیامده است.

    ۶٫واردات رنگبر
    این دستگاه برای از بین بردن رنگ بر روی خودرو می باشد; لوله ای خرطومی و قابل انعطاف دارد که با فاصله ، به بدنه گرفته می شود و درجا رنگ را از بین می برد.
    نمونه کره ای این دستگاه موجود می باشد.
    ۷٫پیش بند
    این پیش بند در قسمت پایین آن ۲ برش دارد و به ۳ قسمت تقسیم می شود و در پشت دو قسمت جانبی ; جای دست وجود دارد که دست در آن قرار میگیرد و می توان ظروف داغ را در حین ظرف شستن ، همانند دستگیره گرفت.
    ۸٫طرح جمع آوری خورده ریز تصادف (۱۶/۴/۹۳)
    در این طرح یک واحد ویژه وجود دارد که کار آن جمع آوری خورده ریز هایی که پس از تصادف بر روی زمین می ریزد می باشد; شامل یک وانت و یک جارو برقی که خورده شیشه ها را با جاروبرقی جمع کند می باشد. می توان این واحد را در هر ناحیه از شهرداری قرار داد.
    در این کار پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری باید با هم هماهنگ باشند.
    این کار برای جلوگیری از سوراخ شدن لاستیک خودروها و راهبندان می باشد.

    ۹٫باربری کرج (۱۶/۴/۹۳)
    طی تحقیقات به عمل آمده توسط خودم هیچگونه باربری برای حمل بار به سمت کرج وجود ندارد; با توجه به بزرگ بودن و پرجمعیت بودن شهر کرج می تواند فرصت مناسبی برای ایجاد باربری باشد.
    ۱۰٫کرایه ظروف لوکس (۲۰/۴/۹۳)
    با توجه با میل مردم به بهتر زیستن و بهتر دیده شدن ، این طرح برای عده ای مناسب می باشد.
    ایده های جالب و وسوسه انگیز
  10. #30
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

    مقدمه

    ایده های غیرمعمول در همه جا وجود دارد. شاید بپرسید کجا؟ هر چیزی که شما در اطراف خود می بینید، روزی جزو ایده های غیرمعمول بوده است. ایده های غیر معمول ، تمام زندگی ما را فرا گرفته اند. هر جایی که چشم می اندازیم فقط ایده های غیرمعمول می بینیم تنها فرق آن ها در زمان است. در هر زمانی، یک سری از ایده های غیرمعمول وجود داشته است که مردم به آن بی توجه بوده اند ولی وقتی با تبلیغات مناسب، کاربرد های مختلف آن نشان داده شد توانست جای خود را از ایده های غیرمعمول به ایده هایی کاملا معمول تغییر دهد.
    قطعا هر کدام از ما، نمونه هایی از این ایده های غیرمعمول را در آفرینش خداوند نیز دیده ایم.
    ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

    ۱ طرح روی درب آسانسور (۸/۷/۹۴)

    این کار به ۲ صورت می تواند صورت گیرد :
    ۱٫استفاده از برچسب، متناسب با سایز انواع درها
    ۲٫چاپ کردن طرح، روی درب آسانسور
    با توجه به جا و مکانی که آسانسور وجود دارد، عکسهایی متناسب با آنجا استفاده می شود.
    ۲ کاشی های بدون گوشه (کِرو) برای بیمارستان ها (۱۱/۷/۹۴)

    یکی از جاهایی که در بیمارستان ها، محل تجمع آلودگی های می باشد گوشه های دیوارها می باشد. این طرح در مورد تولید کاشی هایی است که بصورت گِرد می باشد. ایده بهتر این می باشد که قطعاتی با همین شکل ولی از جنس آنتی باکتریال ساخته شود.
    ۳ بستنی با شیرینی و چای (۱۱/۷/۹۴)

    این طرح مربوط به مکانی می باشد که در آن فقط بستنی و شیرینی و چای سِرو می شود. بستنی این مکان، از نوع بزرگ می باشد و با توجه به زمان شبانه روز سبک و سنگین دارد. بستنی صبح سبک، ظهر سنگین، بعد از ظهر معمولی و شب نسبتا سبک می باشد. بستنی ها بصورت بشقابی سِرو می شود.
    بستنی ها بصورت دست ساز و از شیر تازه گاو و بدون افزودنی درست می شوند.
    در ایران طعم بستنی ها محدود به تعدادی طعم خاص می باشد در صورتیکه طعم های بسیار زیاد دیگری می توان تهیه کرد که مزه دلپذیری دارد. ازجمله این طعم ها :
    کولا، انگور، لیمو، هلو، آناناس، گلابی، نارگیل و…
    شیرینی و کیک، فقط خانگی و دارای انواع مختلف و طعم های متفاوت می باشد.
    چای در انواع مختلف از جمله : معمولی و عطری، چای سبز، گیاهی، میوه ای و انواع دمنوش ها می باشد.

    ۴ خوراک سرا (۱۱/۷/۹۴)

    وقتی حرف از خوراک می شود فقط ذهنمان سمت چند غذا می رود در صورتی که تعداد خوراک های ایرانی بسیار می باشد. این طرح در مورد مکانی می باشد که فقط در آن خوراک سِرو می شود. ازجمله:
    خوراک لوبیا، خوراک مرغ، خوراک جگر مرغ و رب انار (خوزستان)، خوراک ماهی رژیمی، دنده لقمه، مرغ با سبزیجات و عناب،
    میگو با پیازچه، مرغ با خامه و قارچ و…
    به جز انواع خوراک، انواع دسر ایرانی نیز سرو می شود. ازجمله :
    انواع خاگینه، کاچی، شله زرد، دسر کدو حلوایی، شیربرنج، دسر مسقطی، فِرِنی، سمنو، رنگینک، حلوای سه رنگ،
    حلوا کفگیری بادامی، کوکوی رشته ختائی، دسر زعفران، دسر انجیر، رشته خوشکار، دسر کادایُف، انجیر عسلی و…

    ۵ فرآوری قهوه (۱۲/۷/۹۴)

    در ایران بر روی مبحث قهوه هنوز کار زیادی انجام نشده است و بستر برای فعالیت، بسیار باز می باشد. قهوه فرآوری شده در ایران به جز در موارد وارداتی، بصورت خام به فروش می رسد و بر روی مشتقاتی که از قهوه می توان بدست آورد و فرآوری کرد چندان کار نشده است. اکثر دستگاه های تهیه مشتقات قهوه نیز وارداتی می باشد.
    آیا میدانستید که قدمت قهوه در ایران بیشتر از چای می باشد و قبل از اینکه چای وارد ایران شود قهوه در ایران استفاده میشد؟
    تحقیقات علمی نشان داده اند که فواید قهوه به مراتب بیشتر از چای می باشد.

    ۶ بانک اطلاعات مشاغل دانشجویی (۱۲/۷/۹۴)

    این بانک اطلاعاتی برای دانشجویانی می باشد که بصورت نیمه وقت می توانند در جایی مشغول به کار شوند یا کارهایی را می توانند بصورت نیمه وقت در خانه انجام دهند. در ایران در حدود ۱۲ میلیون نفر بیکار مطلق وجود دارد و در حدود ۴۰ میلیون نفر وجود دارند که فعالیت اقتصادی ندارند. هدف از این طرح استفاده از پتانسیل نیروی کار غیر فعال و نیمه فعال می باشد. برای این طرح می توان با دانشجویان شروع کرد. مخصوصا دانشجویان شهرستانی که به دنبال تامین هزینه و درآمدزایی برای خود هستند. این اطلاعات می تواند بر اساس رشته دانشجویان طبقه بندی شود و از کارهای ساده شروع شود و در دراز مدت سخت تر شود.
    این کار می تواند زیر نظر دانشگاه انجام شود.
    ۷ لواشک به شکل آبنبات (۱۲/۷/۹۴)

    این لواشک بصورت فشرده و به شکل آبنبات می باشد تا تجربه دیگری از لواشک خوردن را به فرد بدهد.
    ۸ شکل پیتزا (۱۳/۷/۹۴)

    در حال حاضر شکل پیتزا ها بصورت دایره ای و در مواقعی مربعی می باشد. این طرح در مورد شکستن این سنّت می باشد.
    شکل پیتزا می تواند در اشتهای افراد تاثیر بگذارد.
    از جمله شکل هایی که می توان برای این منظور مورد استفاده قرار گیرد شامل موارد زیر است :
    مثلث، قلب، ستاره، پروانه، خرس، تمام اشکال هندسی، بیضی و نیم بیضی، اشکال ناهماهنگ، گل، دایره توخالی،
    حروف الفبای فارسی و انگلیسی، خورشید، چتر، کلاه و…
    ۹ سیفی جات و میوه های قطعه شده (۱۴/۷/۹۴)

    از آنجایی که در عصری زندگی می کنیم که سرعت، حرف اول را می زند این امر در زندگی انسان ها تاثیر گذاشته و باعث تغییر در روش زندگی آنها شده است. در حال حاضر بعضی از نمونه های آن، رفتن به سمت مواد غذایی آماده و نیمه آماده می باشد.
    ازجمله : پیازداغ، سبزیجات خرد کرده، سیب زمینی نیمه پخته و…
    این طرح، پا را فراتر گذاشته و به میوه و سیفی جات هم رجوع کرده است.
    ازجمله : خیار حلقه ای یا نگینی، بادمجان برش داده شده، گوجه فرنگی خردشده، کاهوی خردشده،
    کدوی برش داده شده، موز حلقه ای، سیب زمینی نگینی، هویج نگینی یا رنده شده یا حلقه شده و…

    ۱۰ قالب یخ (۱۴/۷/۹۴)

    وقتی قالب یخی را در داخل لیوان حاوی نوشابه، دوغ یا هر نوشیدنی می اندازیم بعد از مدتی یخ به خودی خود آب می شود و از غلظت نوشیدنی کم می شود. این قالب یخ بصورتی است که از جنسی شبیه به پلاستیک می باشد و در داخل آن مایعی می باشد که با گذاشتن آن در یخچال، یخ زده و وقتی آن را در نوشیدنی قرار می دهیم همانند قطعات یخ عمل می کند.
    این قالب های یخ می تواند به اشکال مختلف، رنگ های مختلف و اندازه های مختلف باشد.
    ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش || محمد محمدی (ابرخلاق) |||| بهترین ایده های را از ما بخواهید
+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 5 نخست 12345 آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 43

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش