انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. با توجه به دستاوردها و سوابق موفق در رضایتمندی مشتری و ایجاد فرآیند رضایت […]
نوشته کسب تندیس مشتری‌مداری توسط سفیر آبی آرام در اجلاس سراسری مدیریت مشتری‌مداری اولین بار در راه پرداخت پدیدار شد.
مطالب مرتبط

  1. مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد برگزیده نخستین اجلاس سراسری رهبران مشتری مدار شد
  2. شرکت بازرگانی مبنا کارت نشان سه ستاره اجلاس رضایتمندی مشتری را کسب کرد
  3. دریافت تندیس برند محبوب سال ۹۶ توسط شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی



______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/81247