هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند : هتل چهار ستاره سیتروس پارک پاتایا تایلند میهمانان خود را به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. همینطور خدماتی که به توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه میدهد شامل پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، خدمات پرستاری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، آسانسور، نگهداری از چمدان ها، سالن کنفرانس و جلسات، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، خدمات پزشکی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ...



اتاق های هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند

هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند، به طور کلی 119 اتاق و سوئیت مدرن و بسیار شیک داشته که همه به چند دسته زیر تقسیم می شوند :


  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • سوئیت معمولی
  • سوئیت دولوکس

برای تمام اتاق های این هتل چهار ستاره سرویس دهی ها به صورت 24 ساعته می باشد. درب تمام اقامتگاه ها به صورت الکترونیک بوده و امکاناتی که داخل هر یک از آن ها به صورت رایگان ارائه شده است شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه، گاوصندوق، مبلمان و صندلی های راحتی و ... میباشند.



رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند

رستوران هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند انواع غذاهای بین المللی، تایلندی، محلی، اروپایی و آسیایی را برای میهمانان تور ارزان تایلند خود سرو می کنند. صبحانه ها در این هتل به صورت بوفه ای سرو می شوند. غذاهای روسی و نوشیدنی های مختلف در بار کنار استخر روی پشت بام آماده می شوند. این هتل چهار ستاره برای میهمانان تور لحظه آخری تایلند، استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... را به عنوان امکانات رفاهی ارائه میدهد.



دسترسی های نزدیک به هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند

هتل سیتروس پارک چهار ستاره تایلند تا ساحل پاتایا هفت دقیقه فاصله دارد. جاذبه های گردشگری و تفریحی نزدیک به این هتل خیابان معروف واکینگ استریت با ده دقیقه فاصله، بازار شناور، پارک پاتایا، معبد وات فرا یایی و دنیای زیر آب، نهایت با دوازده دقیقه فاصله از این هتل قرار دارند.